Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná zájem o dění v Izraeli přebíjí covid...komplikace při vytváření tamější vlády a obavy lidí o budoucí vládu u nás...nevyloučil bych ani škodolibost. Každopádně děkuji za popis situace! Už mi chybí sil dohledávat všechny okolnosti...R^

0 0
možnosti
Foto

Abych byl naprosto upřímný, vůbec jsem v českých sdělovadlech nenašel o této tragédii žádnou informaci. Na rozdíl od zahraničí, kde se jednalo o významnou informaci. Proto by možná stálo za úvahu doplnit do blogu patřičné údaje. Jinak ale samozřejmě karma za připomenutí.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem, Martine, našel o meronské tragédii informací relativně dost, a to jak dopoledne, tak i večer (myšleno v českých médiích). A protože jsem se k Vašemu příspěvku dostal také až večer, zdá se nadbytečné cokoliv do tohoto článku doplňovat. (Ono to Čechy zase tak nezajímá, jak je patrné z nízké čtenosti mých textů o Izraeli, jakož i počtu příspěvků v diskusi. Nebýt Vás, byl bych do této chvíle na nule. Jak oba víme, Češi preferují jiná témata, nikoli tato menšinová.) Díky a vše dobré.

0 0
možnosti
  • Počet článků 4812
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal