Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chápu jeho emoce po zdrcující informaci o stavu jeho bratra, "mecenáše umění". který týral svou manželku tak až mu její bratr basseballovou zlámal obě ruce.

Byl ro jeho bratr, ale měl by se chovat jako tisíce jiných ve stejné situaci.

ČT s tím nemá nic společného, je to věc konkrétní osoby.

7 0
možnosti
Foto

Pokud si dobře pamatuji, tak svého času psával bulvár o mladém bratru Davidu Železném jako o průšviháři. Nemýlím-li se tak čelil i obviněním ze znásilnění. Inu, zlatá mládež.

3 0
možnosti

Na jedno se mu pořád nedostává odpovědi. Proč se to zveřejnilo až teď? To píšu s vědomím, že se Železného zastávat opravdu nechci.

4 3
možnosti

Jiriji, Viklickij, znáte odpověď?;-)

0 2
možnosti
Foto

Máte samozřejmě pravdu, ale budu ji možná mít i já, když napíšu, že na městské policisty jsou lidé právem alergičtí. Nevím, jestli se polepšili, ale bývaly doby, kdy vyloženě jen číhali a buzerovali za maličkosti. Nevím, jak to bylo v tomto případě, a ani vědět nepotřebuji; na žádné video se nepodívám. Kdybych se podívala, asi bych "nadržovala" Jakubovi Železnému, byl mi totiž sympatický, v časech, kdy jsem ještě sledovala televizi. Takový můj ženský, demagogický pohled...

1 1
možnosti

Nenadržovala byste. Choval se tam jako naprostý pako.

2 0
možnosti

Ale kolik škodolibé radosti to způsobilo. ;-D Načasování také zajímavé.

2 8
možnosti

Dobrý den pane Stejskale,

děkuji, že jste i Vy předložil svůj náhled na tento případ. Jak jsem uvedl ve svém blogu: Vzhledem k tomu, že byl v tom okamžiku pan Železný možná v situaci těsně poté, co se dozvěděl tragickou zprávu, šlo by jeho jednání do určité míry pochopit a nebylo by etické ho nějak veřejně rozebírat. Jenže panu Železnému se tohle "nestalo" poprvé. Proto je prakticky jisté, že ten člověk na záznam pouze vyjevil svůj skutečný charakter a ne nějaké afektované chování.

9 0
možnosti
Foto

Souhlasím se závěry. Mám samozřejmě pochopení pro duševní rozpoložení jedince, který právě prožívá nelehké období.

Nicméně se nemohu zbavit dojmu, že pan Železný - jak správně píšete - může mít pocit, že je "cosi více", než běžný občan, kterého by ani nenapadlo provést to, co udělal on.

Ten poit jisté nadřazenosti je určitě hodnbě nakažlivý a málokdo je vůči němu imunní. R^

14 0
možnosti
Foto

Přesně takovým dojmem na mě JŽ působí, a to už dosti dlouhou dobu.

3 0
možnosti

Asi by nebylo od věci si přečíst vyjádření ošetřujícího lékaře bratra Jakuba Železného (který koncem února zemřel) a teprve pak vynášet zdrcující soudy.

I mediální hvězdy jsou lidé z masa a kostí, ani jim se osobní tragédie nevyhýbají.

6 5
možnosti
Foto

Vyjádření lékaře jsem si samozřejmě pročetl, asi jsem to měl v úvodu uvést. Tu osobní situaci JŽ zcela chápu a krutý úděl Davida se i mě lidsky dotkl. Tragédie se jistě nevyhýbají nikomu, ale obávám se, že u JŽ jde z velké míry o to, co jsem v článku uvedl. Máme si z toho vzít "příklad" a v případě podobných situací se chovat jako on? Nikoli. Podobné záležitosti drtivá většina obyčejných lidí řeší docela jinak.

4 0
možnosti

Železný nepřekvapil, je to jen dlouho skrývaná přesná kopie jeho otce, sebestřeného aroganta. Proto rozumím i zveřejnění v době, kdy se objevily úvahy o jeho kandidatuře na ředitele ČT. Osobně jsem rád, že to vylezlo ven. A také věřím že někdo umně, stejně jako Železný junior, tuto událost použije ve vhodném okamžiku. Jeho štít už prostě nikdy nebude čistý.

P.S. Doufám že mě Kněžínek zase nenahlásí když mu můj příspěvek nekonvenuje s jeho jedinou pravdou.... :-P

7 0
možnosti

Sebestrednych arogantů se tu sešlo povicero...

1 0
možnosti
Foto

J56a75n 78Š58i41k

22. 3. 2023 8:12

Ego člověka dokáže přerůst do obludných rozměrů a nakonec ho i zničit. Obecně nám lidem i celé společnosti by slušelo daleko více pokory. To je možná daleko důležitější než ono populární spojování rozdělené společnosti. Hezký den

4 0
možnosti
  • Počet článků 4794
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal