Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J45a53n 89M24a46r33e11k

22. 3. 2023 1:11

Jako kluk jsem také rád modelařil. V Praze na Vinohradech na Francouzské třídě hned na rohu Masarykově, později Makarenkově, později Masarykově ulici byla soukromá prodejna pro modeláře...MOUČKA. Tam se dostalo naprosto všechno pro modeláře. I malé detonační motorky pro letadélka. Tehdy jsem si koupil stavebnici letadélek Haryk a Papík. Jeden byl poháněn vrtulkou, která byla připevněna na svazek gumiček. To byla pohádka. VONO TO LÍTALO!!!!!! Asi rok před tím to jsme ještě bydleli v Hostavicích (Dnes velká Praha), na kopci "Čihadla filmovali nějaký film. Motal jsem se tam a také mně zachytili na jednom záběru. Byl to film o modelářích letadel....VÍTĚZNÁ KŘÍDLA Moje létání se už nekoná. Jedině když zakopnu na schodišti...ale tomu se snažím ze všech sil zabránit.

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jane. Francouzskou ulici dobře znám, chodil jsem po ní z Míráku přes deset let do Rybalkovy naproti Grébovce, tam bydleli naši mladí. Dnes už je má operační zóna v Hostivaři (jako návštěvníka) a nově i na Barrandově. Ale modelář nejsem, toto byla jen minioprava.

0 0
možnosti

Krásné modely.

Jsem o trochu mladší, ale už bych po letech nedokázal opravovat své modely, které jsem kdysi též stavěl.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Refaeli. Já bych si ale na větší opravu také netroufl, toto byla jen taková drobná. Ve stylu "udělej si sám".

0 0
možnosti
Foto

Zkuste o tom přesvědčit moji ženu, ta to vidí poněkud jinak... Ale děkuji.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS