Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Narazil jste na "citlivé" téma. Tím teď ani nemyslím citlivé z pozice těch kterých se to dotýká, přeci jen do pocitů různých "abnormalních" , podotýkám, že to myslím v původním smyslu slova, tedy vymykajících se normálu, se vžít nedokážeme. Mám na mysli "citlivé" z hlediska řekněme sociální politiky a třeba právě i umění, presentované různými "aktivisty" o jejichž "angažovanosti" mám svůj názor.

Čtu pečlivě vaše blogy ohledně náboženství, ač jsem ve smyslu jak biblickém, tak, já nevím přesný termín , náboženském, bezvěrec. Takže mně jednak váš názor nepřekvapuje, na druhou stranu se s ním ztotožňuji.

Bůh, příroda, či špagetové monstrum nám prostě dala dvě pohlaví sloužící k rozmnožování. K zachování rodu, což je základní přírodní , nebo božský, zákon. Mimochodem nutný k dalšímu vývoji.

V herectví , nebo umění obecně jistě tak důležitý není. Můj kamarád herec tvrdí, že dobrý herec zahraje i boudu pro psa.

Co chci říci, celý tenhle "humbuk" je jen snaha, politická, sociální, změnit zavedený řád.

1 0
možnosti

Už kategorie muž a žena jsou u herectví zbytečně rozdělené. Víc kategorií, víc Adidas.

Když zavedou kategorii na nebinární, ozvou se černoši. Pak se ozvou další a další, kterým se zvyšují šance na Oscara, protože jsou v něčem netypičtí.

Inkluzivita by měla znamenat, že je nikdo nevylučuje z herecké obce. Ne že musí automaticky dostávat role určené pro opačné pohlaví nebo role nebinárních postav. Nebo že exkluzivně dostanou cenu za něco, co nesouvisí s herectvím.

0 0
možnosti
Foto

Vůbec bych se nedivil, kdyby se brzy objevily ve filmu a v hudbě kategorie "nebinární" Nedávno mne šokovalo, že hlavní postava seriálu Last of us Bella Ramsey se taky "pochlubila" že je nebinární...

0 0
možnosti

Dotkl jste se zajímavé věci: Může hrát Masaryka černoch? Dnes už víme, že běloch černocha hrát nesmí.

8 0
možnosti
Foto

Já se těším, až to dospěje do stádia, kdy mrtvolu bude moct hrát jenom mrtvola.:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 4799
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 839x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal