Diskuse

K inauguraci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Běžný den jako každý druhý.

Jelikož jsem jel autem poslouchal jsem i projev v rádiu. V duchu jsem si říkal, že rozvědčík mluví velice obstojně. Večer se podívám na TV a on projev četl.

Jasný závěr = číst umí dobře.

0 0
možnosti

Vypadá to neuvěřitelně, ale doba prezidentství Klause a Zemana byla stejně dlouhá jako normalizace. Obsah je samozřejmě nesrovnatelný.

0 0
možnosti

J63a78n 16L79e29d46e16c78k68ý

10. 3. 2023 21:45

Pane Stejskale, na tom se určitě shodneme, i takový blb jako MZ má své kladné stránky, asi jedinou, podpora Izraele. Moje heslo: i blbec může mít někdy pravdu. I když ten Izrael nedokážu nikdy pochopit, viz Peroutka novičok Vrbětice BIS, alkohol asi dokáže svoje. Nebo na něj měli páky? Jako Moskva?

0 0
možnosti

Máme po deseti letech zase slušného prezidenta. Ne takového jako Zeman, který se stýkal s mafiány a zločinci a mluvil o nich jako o přátelích. Rv

2 0
možnosti
Foto

Po deseti letech máme zase prezidenta.

3 0
možnosti

No moc jsem to nesledoval, ale mám pocit, že Pavel místy ze sebe dělal svatého.

Vrátil zástavu, na hradě zase všechno bude skvělé... zbytečně ukazoval prstem na Zemana. Nechval dne před večerem.... od žabomyších válek je třeba se oprostit, prezident má vystupovat s nadhledem ... všichni jsme děti boží.

3 4
možnosti
Foto

Poznámky související se Zemanem si mohl odpustit. Na jeho přednesu bylo znát, že to čte jako práci, kterou napsal někdo jiný.

1 8
možnosti
  • Počet článků 4799
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 839x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal