Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tato soutěž mne nikdy nezajímala, kromě toho, že ji v roce 1974 vyhrála skupina ABBA s písničkou Waterloo. Od té doby si nevybavuji žádnou písničku, skupinu, zpěváka či zpěvačku, která by zůstala v mé mysli nebo srdci. Takže ani letos nemám v úmyslu tuto soutěž sledovat. Místo ní si raději pustím můj oblíbený seriál Fauda. Pokud ho pane Stejskale neznáte, tak vřele doporučuji. Ručím vám za to, že se vám bude líbit. Momentálně jsem přesně v polovině. Mám za sebou dvě série ze čtyř. Sleduji to na Netflixu

0 0
možnosti
  • Počet článků 4799
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 839x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal