Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Stejskale, na rozhodnutí nepublikovat kdekoliv máte samozřejmě právo. Mohlo to ale zůstat na tom, že jste si to mohl vyříkat s panem Vodvářkou buď mezi sebou, nebo na Blogosféře. Vy jste měl ovšem potřebu pořádně za sebou bouchnout dveřmi, tak jste to ještě patřičně "rozmázl" na blog.idnes, což vás moc nectí.Rv

3 0
možnosti
Foto

PRO P. ŠŤASTNÉHO---Těžko jsem si to mohl vyříkat na Blogosféře, když jsem z ní odešel. Kromě toho, druhý den po mém odchodu publikoval pan T. Vodvářka vysvětlující článek k mému odchodu, a protože v jeho jinak korektním textu patrně nedopatřením chyběl skutečný důvod mého odchodu (zákaz publikovat o tématice LGBTQ+ týkající se pouze mé osoby), považoval jsem za správné o tom ve veřejném prostoru informovat (a zvolil jsem Hyde Park blogu, na němž působím). Nic jsem "nerozmázl": původně jsem o tom vůbec psát nechtěl; měl jsem v úmyslu "odejít s klidem Angličana", ale výše zmíněná okolnost mě přiměla změnit názor. Abychom si srovnali data: z Blogosféry jsem odešel v pátek večer 17. 2. 2023, článek o tom jsem v Hyde Parku publikoval v úterý 21. 2. 2023. Nešlo tedy o žádné bouchnutí dveřmi, to se dělá úplně jinak. Ostatně všechny mé články kromě toho, který jsem byl nucen smazat, na Blogosféře po vzájemné dohodě zůstávají.

0 0
možnosti
ZZ

No - tak zase jsme tak o moc nepřišli.

;-)

0 0
možnosti
Foto

p. Zavadile, za koho prosím mluvíte?

0 0
možnosti
JM

J42a80n 70M51a90r36e17k

23. 2. 2023 1:30

Jak tomu rozumím, přestáváte být blogařem, což mně osobně velice mrzí, ale NAPROSTO souhlasím s vašimi důvody k tomto činu. Kdyby ve vaší vlasti byla opravdová svoboda projevu, toto by se nemohlo stát.. Nejsem právník, ale myslím si, že dobře interpretuji zásady blogaře nastíněné administrativou. Jak pozoruji, kdejaká sprosrá slova administrace toleruje...ale! Nesahejte na temata, která se týkají progresivistických levičáckých Názorů.

Držím vám palce, pane Stejskale...mám už napsané 4 blogy, ale neuveřejním je. Podržím si je jen tak pro foro interno...moc vás zdravím!!!!!!

3 0
možnosti
Foto

Také zdravím, pane Marku a děkuji za podporu. Jenom malé upřesnění: přestávám být blogerem na Blogosféře.cz, zde na blogu iDNES zůstávám, v tom se nic nemění.

2 0
možnosti
  • Počet článků 4798
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal