Pátek 31. března 2023, svátek má Kvido
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 31. března 2023 Kvido
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F60i90l87i96p 64V14r97a77c60o20v18s94k33ý 8650897581180

Nedovedu posoudit jestli jste zlý, nebo dobrý člověk a upřímně to ani soudit nehodlám. Stejně tak jako mám jednoznačně daný názor na svobodu slovo u šíření nacismu, proruské propagandy, pedofilie a dalších věcí nepatřících do slušné společnosti, mám stejný názor k Vašim názorům na LGBT komunitu. Vaše názory pocházejí z doslova militantního pojetí Bible a zdrojujete je články "vědců" pupblikujících mimo prostor kde by se jim dostalo vědecké oponentury. Pravdou je, že u nás může klidně vycházet Mein Kampf a považujeme to za "svobodu". Já si to nemyslím. Ozvu se proti tomu stejně jako proti čemukoli jinému co považuji za Zlo. Vaše články na toto téma + články urážející jiné náboženské cítění než máte Vy sám za ně rozhodně považuji. Stejně jako fakt, že tento blog není Hyde Parkový, ale patří do osobních.

0/0
doporučit
23.2.2023 8:32
Foto

L64u26b92o15m27í72r 60S80t71e68j57s58k71a30l 1796314498792

PRO P. VRACOVSKÉHO---Nevím jaké mé názory na LGBT komunitu máte na mysli, obávám se, že podléháte jakémusi vlastnímu sebeklamu. Odmítáte rozlišovat mezi dvěma věcmi - mým osobním vztahem k lidem stiženým touto deviací (než se začnete vztekat: deviace = odlišnost od dané normy) a tím, co o homosexuálním intimním vztahu říká Bible, a to jak Starý, tak Nový Zákon. To jsou dva odlišné aspekty tohoto problému, které (nejen) Vy vytrvale a tvrdošíjně odmítáte brát na vědomí. Dovolím si připomenout, pakliže jste římský katolík, jak jsem snad správě pochopil, že naprosto stejný názor na homosexuální praktiky, který jsem vyjevil ve svých textech já, drží i nejvyšší představitel vaší církve, papež František. Naposledy to uvedl v rozhovoru pro agenturu AP 25. ledna: "Není to zločin. Ano, ale je to hřích. Dobře, ale v první řadě rozlišujme mezi hříchem a zločinem."

Napsal jsem k tomu tehdy pro BS: "Vlastně to není jenom pohled římského papeže. Je to pohled stamilionů křesťanů nejrůznějších denominací. Nikdo soudný, kdo ctí svobodu jednotlivce, nemůže a nebude tvrdit, že homosexuální praktiky jsou trestným činem. Ale z duchovního hlediska to byl, je a vždy bude hřích. Bez ohledu na to, jak biblické učení vykládají liberální teologové." --- Z Vašeho úhlu pohledu, pokud jsem mu správně porozuměl, tím, že tvrdím, že homosexuální styk je hřích, šířím Zlo. Je-li tomu tak, pak se ptám: Šíří Zlo i papež František, když také tvrdí, že homosexuální styk je hřích? Buď hlásáme Zlo oba, nebo ani jeden z nás. Uráží snad papež homosexuální komunitu tím, že o jejich intimních aktivitách hovoří jako o hříchu? Pokud ne, jak ji mohu urážet já, tvrdím-li totéž, co papež? Anebo snad v této věci jste jako římský katolík se svým nejvyšším duchovním pastýřem v zásadním nesouladu?

0/0
doporučit
23.2.2023 9:30
Foto

F49i56l48i21p 82V40r77a53c22o70v42s34k33ý 8540817531360

Přestaňte mě koučovat ve smyslu jestli jsem modloslužebník, v nesouladu s papežem apod. Empatie lidí v církvi kterými jsem obklopen je na úplně jíné úrovni než u Vás. Se svým svědomím a činy se srovnám i bez Vás. Moje víra je o naplnění, nikoli uctívání forem a zlatých telat...

0/0
doporučit
23.2.2023 9:50
Foto

L40u38b54o73m25í46r 82S41t38e29j12s48k86a24l 1126264198182

PRO P. VRACOVSKÉHO---Nerozumím stylu Vaší komunikace. Vy vstoupíte do debaty, Váš příspěvek je adresován mně, a když zareaguji, v tomto případě v podstatě dotazem, v němž se ptám na to, co mi není jasné, začnete se ohrazovat, abych Vás nekoučoval. Jenom jsem se zeptal, když já říkám, že v souladu s Biblí je homosexuální styk hřích, a když totéž říká papež, jestli to lze interpretovat jako totožný postoj, anebo jestli můj uvedený názor je Zlo a totožný papežův názor nikoli. Pokud jeho postoj Zlem není, pak se ptám proč. V čem je rozdíl?

+1/0
doporučit
23.2.2023 12:31
Foto

T61o74m53á43š 61F37l72a59š88k47a 5475455136751

Taky si myslím, že p. Vracovský reaguje nepřiměřeně podrážděně. A nejen tady.

0/0
doporučit
23.2.2023 13:30
Foto

L27u93b49o91m93í15r 34S19t64e78j53s20k75a14l 1356564408182

A tato jeho neprimerena podrazdenost brani vzajemnemu porozumeni.

0/0
doporučit
23.2.2023 15:05
Foto

F24i45l30i78p 82V96r75a26c11o65v57s45k93ý 8920267351300

Chtěl bych vidět Vás kdybyste musel v reálu kamarádovi odpovídat na to proč píšu někam, kde působí člověk, který jeho polibek přirovnává k znečištěné pleně. ( Napsal jsem to jinak než Vy, Vaše verze by tu neprošla) . Máte chuť psát si co chcete, poslužte si. Já mám stejně tak právo psát co si o tom myslím.

0/0
doporučit
23.2.2023 9:55
Foto

T74o20m31á13š 83F51l19a73š88k51a 5615685346411

To je jako bych měl svému kamarádovi odpovídat, proč žiji ve městě, kde sídlí lidé, kteří by nás nejraději darovali Rusku. Taky se přeci mohu odstěhovat.

0/0
doporučit
23.2.2023 16:19
Foto

F16i38l31i66p 55V48r21a51c25o76v14s67k61ý 8290847601920

Než začal pan Vracovský reagovat zbytečně podrážděně jak píšete, musel dlouho číst spoustu vyvráceného, dlouho snášel diskuze s nesnášenlivým mužem vůči jiným než vlastním názorům. Taky jsem četl rád blogy pana Stejskala z blízkého východu, ale články dotýkající se náboženství, sexuální orientace apod. jsou svým obsahem a stylem rovné všemu tomu co nahoře píšu.. a pokud se domníváte, že se s panem Stejskalem dá argumentovat slušně.... tak možná spisovně. Jinak je to z jeho strany jeden faul za druhým a argumentem je mu jen to co se mu líbí. Víc to tu řešit nehodlám. Nejsem dramatik. Kdyby pan Stejskal z blogosféry neodešel, nenapasal bych tam už ani řádku. A žádné divadlo jsem z toho potřebu dělat skutečně neměl. Protože Tomášovi nemusím psát na skle, že je velevážený, ctnostný a třeba pozlacený. Jsou to jen slova, já jsem spíš na činy. A jestli si Tomáš něco nazaslouží, pak určitě divadlo tady.

+1/0
doporučit
23.2.2023 18:22
Foto

F50i83l41i81p 30V85r20a60c78o69v18s17k34ý 8640417411250

Ještě Vám napíšu jednu věc. Je to hloupý příměr. Blogosféra není město kde žiju. chápal jsem ji jako místo , které není cirkusem jako IDnes ( nic proti němu, mám ho rád, jinak bych tu nebyl) , místo s nějakým morálním rozměrem. A víte... dneska máme takové výročí o kterém řada z vás bude psát. Se mnou cloumal bezmocný vztek když člověk viděl mámy s dětma , to zděšení na útěku, když koukal na mobilech na videa a příběhy jejich blízkých.... Stejný bezmocný vztek mě bere když vidím důsledky jednání náboženských fanatiků, homofobních předsudků z pravěku a spousty jiných. I slova mohou zabíjat. To se samozřejmě nevztahuje jen na pana Stejskala. třeba nedávno, když jsem poslouchal členy Řádu menších bratří jak v některých německých městech už nemohou kvůli islámským radikálům v hábitu vyjít na veřejnost taky mě poléválo horko. Jakýkoli fanatismus je špatný, politický, náboženský...

0/0
doporučit
24.2.2023 7:51
Foto

V38i64t 70S58u78c81h80o32d93o54l 3975251880894

Cenzura ultra levicackych aktivistu v plne sile. Skutecne odporne. Vam velka karma, ze jste od techto propagatoru jedine pravdy odesel.

0/0
doporučit
22.2.2023 16:41
Foto

M88i38l57a21n 84Š91ť59a85s52t20n16ý 8758782125437

Blogosféra je soukromý web. Nevidím jediný důvod, proč by tam měli trpět články, které jdou proti jejich přesvědčení. A pan Stejskal, ač si jinak jeho blogerské aktivity vážím, zastává vůči LGBT skutečně předpotopní názory.

+1/−1
doporučit
22.2.2023 16:55
Foto

L89u21b71o36m46í89r 29S89t44e70j11s59k58a35l 1416224448892

Pro p. Šťastného.---Máte pravdu. Manželství jako vztah muže a ženy byl ustanoven ještě před potopou světa. Takže ano, zastávám předpotopní názory.

0/0
doporučit
22.2.2023 21:26
Foto

F79i29l78i76p 53V56r48a65c52o22v59s52k13ý 8120787881140

https://cs.wikipedia.org/wiki/Man%C5%BEelstv%C3%AD

0/0
doporučit
23.2.2023 8:38
Foto

Z42d35e88n51ě98k 68Z48a23v50a82d41i10l 8590208974708

Vůbec nevím, co to blogosféra je a kde ji mám hledat.

;-(

0/0
doporučit
23.2.2023 8:42
Foto

L98u82b63o23m67í25r 86S80t46e17j39s90k67a97l 1806694318982

Blogosféra je sdílený virtuální prostor. Najdete ji na www.blogosfera.cz

0/0
doporučit
23.2.2023 9:31
Foto

V86i55t 47S79u59c40h63o13d73o16l 3645921110614

Tak vy jste uplne stejnej jako ti absolutni nepratele svobody projevu CEOs z Twitteru, nez je Musk vykopl. Ti se take ohaneli, ze museli zrusit Trumpa, jelikoz to odporovalo jejich soukrome bolsevicke ideologii.....Super. To, ze pan Stejskal ma co se tyce toho LGBT nesmyslu predpotopni nazor je pouze a jenom vas nazor. Ja s nim napriklad naprosto souhlasim. A ted co s tim, ze?

0/0
doporučit
23.2.2023 20:31
Foto

J80i26ř13í 94B34e89r73á20n11e69k 8627617186311

Tak to je mi moc líto. Bohužel to je realita dnešní doby. Svoboda názoru a projevu v praxi. Pokud máte jiný názor než ten správný mainstreamový tak budete blokován skoro všude. Za tohle jsme zvonili klíčema? Já toužil po svobodě a po kapitalismu. Svoboda slova, projevu a vyznání je už jen na papíře. Začíná převládat cenzura a autocenzura :-/

+1/−1
doporučit
22.2.2023 15:28
Foto

T82o83m60á39š 37F21l21a25š48k28a 5325335596641

Vás tu teda blokuje kdekdo. Je to vidět v každém Vašem příspěvku ;-D.

+1/0
doporučit
22.2.2023 17:00
Foto

L50u80b25o53m15í76r 20S50t94e84j45s41k34a76l 1536764278972

Pro p. Beránka---Nedefinoval bych to až tak ostře, ale jisté je, že progresivisté jsou na postupu.

+1/0
doporučit
22.2.2023 21:30
Foto

T32o42m30á88š 55V35o64d89v50á65ř77k83a 3723111407194

Vážený příteli Lubomíre, volím tuto cestu k objasnění postoje, který jsem možná napsal méně obratně.

Vážím si Vás nejen proto, že máme na řadu věcí v tomto světě stejný náhled. Nemusím jistě psát, kterých se to týká, to víte jistě dobře sám.

Váš postoj ke zmíněné tématice LGBT apod. respektuji, avšak nesouhlasím s ním. Možná je to proto, že vidím i tu druhou stranu, které Vám nejspíše uniká. S lidmi z této komunity často mluvím a jsem ten poslední, který by jim cokoli přikazoval a to včetně (či zejména) to, jak se mají chovat ve svém soukromí. Vy jste se zaštítil doslovnými citacemi z Písma, dává Vám to jistotu v tomto turbulentním světě, což je pochopitelné a velmi těžko ve svém věku budete činit jinak. Já - Písma méně znalý a méně vzdělaný - chápu B-ží lásku jako zcela nepodmíněnou, absolutní, která se dívá do nitra člověka, do jeho duše a posuzuje jej dle jeho opravdovosti. Vše ostatní lidské je až na druhé koleji.

Vy jste ve svých článcích zaujímal zcela nekompromisní postoj, za což jste sklízel drsnou (a mnohdy velmi) kritiku. Tato věc mne mrzela a proto jsem Vám před časem požádal, abyste se psaní těchto témat vyhnul. Ne proto, že je nesmíte psát, ale z očekávané - a bohužel často velmi hrubé - kritiky, kterou bylo možné očekávat.

Na BS jsem nikdy nikomu nenařizoval, co a o čem má psát. Nesmazal jsem jediné diskusní vlákno o vlastní vůli (na žádost blogerů to myslím jednou či dvakrát udělala Adéla). Bylo pro mne velkým údivem, že jste se na BS vrátil s dalším článkem, který mi - promiňte - připadal trochu jako anticharta neblahé paměti (podpisy floridských baptistů).

Věřte, že už před tímto článkem jsem byl vyzýván, abych Vás zabanoval, což jsem odmítal s přesvědčením, že toto není žádná cesta a že tak činit nebudu. Cítím však, že toto je téma je pro Vás zásadní a že chcete o něm psát i nadále, byť si myslím, že jde o cosi jen okrajového.

Váš odchod mne mrzí, vážím si Vás a Vaše rozhodnutí respektuji. Přeji jen vše dobré. Tomáš

0/0
doporučit
22.2.2023 5:51
Foto

L68u30b54o18m56í40r 20S41t88e74j93s95k85a44l 1706704118332

Pro p. Vodvářku---Odpověděl jsem samostatným článkem, do diskusního příspěvku se můj text prostě nevešel.

0/0
doporučit
22.2.2023 21:32

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS