Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

U Fischera mám jasno. Ale u Nerudové ne. Je třeba se dívat na (známé) povahové rysy. Babiš i Pavel byli u komoušů jasně z kariérních důvodů, bez toho by nemohli dělat práci, kterou dělali. Pokud se podíváme na kariéru Nerudové, pak jsem přesvědčen, že být dostatečně starší, byla by u nich také. Jenže je mladá, tedy to nemohla stihnout.

Pro mě tedy není měřítkem, kdo kdysi byl nebo nebyl u komoušů, ale co v té době dělal a hlavně co dělal po této době, a to až do současnosti.

Četl jsem názor, že u kariérních vojáků nebyly požadovány takové vlastnosti, jako je podlost, křiváctví a podobně. Kdežto u estébáckých práskačů jsou to vlastnosti žádoucí.

0 0
možnosti
VR

Když už narážíte na Bibli, tak bych si dovolil upozornit na příběh apoštola Pavla z Tarsu, který bývá považován za zakladatele křesťanství. Původně se jmenoval Šavel (Saul) a krutě pronásledoval prvotní křesťany.

2 0
možnosti
Foto

Ano. Přesně o tom jsem psal 12. ledna 2023 v článku "Volba prezidenta: Změna rozhodnutí".

0 0
možnosti
Foto

S těmi biblickými verši a s jejich výklady bych byl opatrnější. Jednak v této ateistické zemi to prakticky nikoho nezajímá a hlavně i spousta teologů se kvůli výkladu Písma dokáží do krve pohádat. Pro mne je nejvyšší prioritou svoboda. Svoboda slova, svoboda vyznání a svoboda rozhodovat se podle vlastního rozumu. A to obsahuje i svobodu ve druhém kole nevolit...

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Svoboda nevolit je bezpochyby součástí celkově pojaté svobody, kterou oba ctíme. Já ale preferuji aktivní přístup. Cinkal jsem klíči proto, abych se mohl aktivně účastnit svobodných demokratických voleb. Respektuji, když to někdo vidí jinak.

0 0
možnosti
Foto

Mne by zajímalo ( ale vlastně ani moc ne), jestli ta "mladá a pohledná", co vzhledem k věku nemohla být v KSČ, nebyla ve svém "věku" v Pionýru ? Co ?:-P

2 0
možnosti
Foto

To opravdu nevím. Jediné, co vím je, že jsem v Pionýru, SSM, samozřejmě v KSČM, ani v BSP či SČSP nebyl já. V ROH bohužel ano, protože jsem měl nanejvýš zodpovědnou práci a bez členství v odborech nebylo tenkrát možné uzavřít příslušnou pojistku proti následkům špatného rozhodnutí. Celý život mám kvůli tomu špatné svědomí.

0 0
možnosti
VK

Myslím, že jste to nenapsal správně. Babiš nemění úhel pohledu ze dne na den, ten interval je mnohem kratší.

4 0
možnosti
PV

Karma. Muj pocit je ten, ze se zde v diskuzich i nekterych blozich mnoho lidi "tvari", ze nemohou jit k volbam z duvodu komunisticke minulosti obou kandidatu, ale pak nakydaji hnuj jen na jednoho z nich. Co mi z toho vychazi? Ze volit pujdou a tady se jen tvari jako moralni autority.

4 0
možnosti
Foto

Díky za tento příéspěvek.

0 0
možnosti
Foto

"Je dobře, že mají komunistickou minulost oba, jinak by lidi mohli mít problém"? Začíná mě to bavit.

1 0
možnosti
PV

Ja se uz tesim na sobotni vecer, to se budu bavit neskutecne ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS