Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky pane Stejskale za vaši reakci dokonce v samostatném příspěvku. Já jsem ten svůj napsal na první dobrou při sledování úvodního ceremoniálu takže to bylo emočně zabarvené. Já muslimům v zásadě nevěřím ani slovo zejména když mluví o spojování lidí napříč všemi národy. Islám nikdy nebylo mírumilovné náboženství a kdo nejde s nimi, je zákonitě proti nim. No a součástí islamizace světa je zákonitě tudíž i toto MS.

0 0
možnosti

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/bbc-mistrovstvi-sveta-ceremonial-katar.A221121_080246_zahranicni_bur.......taky přístup , tleskám.

Pořádání MS Katarem je naprosto absurdní....pokud souhlasíte s bojkotem Ruska - což je naprosto správné - a nevadí Vám pořadatelství Kataru, tak je to takové dosti pokrytecké ;-)

0 0
možnosti

Vadilo mně pořadatelství Ruska, vadí mně pořadatelství Kataru.

1 0
možnosti

Fotbal je lidovou, nejrozšířenější hrou. Hraje se na poslední dědině a je určen - zábava pro lidi. Jistě, pak i vrchol mistrovství světa. Dávno jsem ztratil iluze o ušlechtilostí myšlenky Olympijských her - dnes veletrh komerce a reklam. Podobně kopaná, jako apolitická záležitost. Bohatý Katar mistrovství potřebuje, tedy si jej koupil. Snaha o zlegalizování tamních poměrů. Nejde o nějaký nový objev, podobně kdysi Rusko - o státem řízeném dopování ani nemluvě. Nemám důkazy, nicméně jsem přesvědčen - Kolik všimného vrcholoví představitelé fotbalu dostali? To je pořád, ta lidová zábava pro lid? Pivo, vstupné ... Chvála úvodní porážce domácích. Zdá se, že jakási spravedlnost a rozum ještě existuje:-)

3 0
možnosti
Foto

Politika byla, je a bude vždy spojena se sportem. Většinou v tom negativním slova smyslu. Vládnoucí režimy chtějí využít populární sport ke svému zviditelnění a zlepšení mediálního obrazu ve světě. Namátkou nelze nevzpomenout například OH v roce 1936 v Německu a dalo by se pokračovat. Konce konců vrcholový sport včetně toho nejpopulárnějšího na světě je především o penězích. A o tom to prostě...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS