Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já pana Trčálka nečtu, jeho způsob mi blízký není.

Nicméně pokud i pan Trčálek hodil to pomyslné lejno a možná přestřelil.

Tak vy jste ten kdo to lejno rozpatlává a cpe všem pod nos.

Pan Trčálek je prostě svůj, je dá se říct takový píšící karikaturista, u něj se něco podobného dá čekat.

Proti tomu z vás mluví jen uražená ješitnost toho kdo nezvládá " karikování" své tvorby. Opět jen ukazujete svou malost a pokud kritizujete pana Trčálka za neúctu k mrtvé tak " si prvně vytáhněte trám z oka svého"

5 0
možnosti
Foto

To je snad poprvé, co mohu s Radkem Polickým souhlasit. A to ani dnes není státní svátek Ugandy.

1 0
možnosti
DR

My se většinou neshodneme, nicméně v tomto Vám dávám za pravdu. To je "bloger", který kdyby nekopíroval ostatní, tak vlastně nemá o čem psát, čili je tu úplně zbytečný.

3 2
možnosti
PC

Smrt nejen královny, ale každého, komu je po jeho smrti věnováno více pozornosti, nežli je zdravé (což se evidentně nejen v tomto případě děje), se bohužel místo tiché, důstojné piety stává divadlem, naprosto dehonestujícím zemřelého.

Pan Trčálek to napsal na vkus nás mnohých dost ostře. Nevidím v tom však zlý úmysl, ale spíše tvrdé nastavení zrcadla falši a pokrytectví. Je třeba vzít v úvahu i to, co zemřelému, resp. jeho duši opravdu ubližuje. Myslím si, že je to právě ta chybějící důstojná pieta, jakou si každý zemřelý zaslouží.

3 0
možnosti
Foto

Ach jak s vámi souhlasím! A spolu se Seifertem, který inicioval "Dosti Wolkera" mám chuť zařvat "Dosti Hejla!" No, Snad mě nezavřou...

0 0
možnosti
Foto

Zpočátku jsem brilantního pisálka pana Trčálka ráda četla, pak jsem ho přestala číst a nyní nečtu.V každém jeho článku je cosi, cosi k zamyšlení, co je však obaleno obrovskou masou bezohledností, ze kterých se mi pak začalo opradu dělat nevolno. Proto ho nečtu. Pane Lubomíre, Vy máte ve Vašem psaní brilantního ducha a samozřejmě spoustu informací a zajímavých názorů, a to mi zní dobře, a tak s Vámi souhlasím ohledně K.T. Jen možná mi připadá, že mrháte svým drahocenným časem s články K.T., které jsou bez úcty k člověku jako takovému a bez duše. Držím Vám pěstiR^ a chápu, že se musíte vyjádřit...

10 2
možnosti
Foto

Když ho nečtete, tak se k němu nevyjadřujte. Rv

2 5
možnosti
Foto

Když nešetří Boha, proč by šetřil královnu?

Ale vážně - čtu už jen ty trčálkoviny, kde je v nadpisu Valíková, češtinářka nebo učitelka. Abych byla v obraze, případně si našla advokáta.

3 0
možnosti
JG

Nechápu, proč ty jeho slátaniny vůbec čtete, když Vás to tak irituje. Já ho nečtu a mám klid a nemusím se stále rozhořčovat nad nějakým joudou.:-)

9 0
možnosti
JZ

Jsem velmi tolerantní ke Karlu Trčálkovi, ale v tomto případě to fakt přehnal. Rv

0 0
možnosti
Foto

Asi Vám nedošlo, z čeho si dělá srandu. Bodrý britský lid tím tyátrem spíš královnu znectil. Nevím, co by tomu sama řekla.

Alžběta II patří k lidem, kterých si nesmírně vážím. Ale tohle šou, to je jarmark. Ještě chybí kolotoč.

2 1
možnosti
JL

Slepice mě rozesmála. Tak dík. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 4797
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal