Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Myslím, že pan Trčálek nikdy nepíše nezávisle na někom jiném, opak je pravdou .....

1 0
možnosti
Foto

A komu podle Vás drží či držívá prst v jeteli?

0 0
možnosti
JD

Pane Stejskale, někteří blogeři jsou zde prostě chráněni.

Nemůžete proti tomu udělat vůbec nic.

Jasná karma.R^

5 1
možnosti
Foto

Souhrnné vyjádření autora.---Jde o hrubé nepochopení, zejména ze strany p. Vracovského. Nejde ani mé "kradení fotografií" a už vůbec ne o nějakou ješitnost z mé strany. (Jak si něco takového dovolí tvrdit někdo, kdo mě vůbec nezná?) Podstata problému tkví v tom, že kodex něco říká ke zveřejňování cizích textů pod vlastním jménem, a to parodie neparodie, p. Vracovský. Podle mého soudu p. Trčálek toto ustanovení porušuje, stejně jako já jsem porušoval - dle názoru administrace - ustanovení o obrazových materiálech (ačkoliv jsem NIKDY neprezentoval cizí obrazové materiály jako své (a vůbec nešlo jen o fotografie). Přesto já jsem v podmínce (OK), zatímco p. Trčálek je buď tolerován, případně adorován, ačkoli se také dopouští porušování kodexu. (Co je psáno, to je dáno.) Že to zavání dvojím metrem? To nechám na posouzení každého. Přeji všem dobrou noc.

5 0
možnosti
Foto

Ano pane Stejskale. Nepochopení je to správné slovo. Máte očividně problém s ozdrojováním fotografií. Pokud je nemáte dostatečně ozdrojované pak se redakce oprávněně může domnívat, že je používáte v rozporu se zákony. Co tedy dělat ? Odstranit vlastní pochybení a zůastat dál v pohodě na hlavní stránce? Ne... poběžím žalovat na Trčálka , že porušuje blogerský kodex... Nejsem odborníkem na blogerský kodex. Možná i máte pravdu, Já nevím. Ale jako občasný vydavatel znám dobře problematiku autorských práv na fotografie, která je mnohem , mnohem výš než nějaký kodex blogera a hrozí za jejich použití v rozporu s legislativou mastné pokuty. A ta ješitnost ? Vaše boje s Trčálkem jsou motivované čím ? Hlavně mi nepište, že touhou pon pravdě. Toužit můžete mnohem účelněji studiem autorský práv... Dobrou noc, už Vás nebudu rozčiovat.

2 1
možnosti
Foto

Dobrý den, pokud skutečně nechápete rozdíl mezi parodií a kradením cizích fotografií , tak místo úzkoprsých výkřiků najděte někoho kdo Vám to vysvětlí. Nejlépe právníka, aby Vám vysvětlil co všechno pak třeba redakci pokud Vás nechá takovýmto materiálem na svých stránkách disponovat hrozí. Mějte fajn večer F.

2 1
možnosti
Foto

P.S. Pokud chcete používat cizí fotografie, není problém, ale zaplaťte si fotobanku. Nebo lovte v jejich free sekcích.

0 1
možnosti
Foto

Ptam se vas proč to řešite v blogu?:-)

1 0
možnosti
KK

Tak dneska si ,,vypůjčil" perex i od pana Větvičky. Asi mu to přijde normální.

2 0
možnosti
Foto

Jemu určitě, ale že i administraci, to je zvláštní. (Viz moji odpověď níže p. Petrzalkovi.)

5 0
možnosti
LP

vvl, vaše starosti bych chtěl mít.;-DR^

1 1
možnosti
Foto

Měl byste je, kdyby nad Vámi visela hrozba trvalého vyloučení z titulní strany blogů iDNES. Z důvodu mého porušení ustanovení o zveřejňování obrazových materiálů z internetu, ačkoli jsme VŽDY uvedl zdroj, odkud obrázek pochází. Dle administrace jsem neměl patřičný souhlas ke zveřejnění - proto jsem v podmínce. A proto se také zajímám o obdobnou situaci týkající se textových materiálů, kde ovšem dochází k evidentnímu plagiátorství - a je ticho po pěšině. Znovu opakuji: nejde mi o OBSAH textů Karla Trčálka, ani nezpochybňuji jeho literární talent. Jde mi o způsob jeho práce ve vztahu ke kodexu. Ten, domnívám se, by měl platit pro všechny.

4 0
možnosti
PK

Asi jste si toho nevšiml, ale pan Trčálek se velmi často vyjadřuje k různým, převážně hloupým blogům.

Uznávám, že jeho smysl pro humor nechápu, ale soudě dle poměrně pravidelné a vysoké karmy, jsem v menšině.

A že měl potřebu se vyjádřit právě u tohoto autora? Ani se nedivím. Ten tady totiž jede lež za lží. A redakce se nad tím také nepozastavuje.

Tudíž pro mě žádný problém s podobou, čistě náhodnou.

3 2
možnosti
PK

mimochodem. Přeji šťastnou cestu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 4812
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal