Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle je opravdu jen okraj, který nám tu sdělujete, a týká se prakticky sobecky jen Vaší osoby.

To pan Dr. Vodvářka se té tématice věnoval a opravdu hluboce ji ve svém díle probral a prohrabal ze všech úhlů a pohledů, a tak nás čtenáře svou vzpomínkou a připomínkou hluboce dojal, a to jak to ovšem tak dojemně dokáže v podstatě z komunity zdejších pisálků jen a jenom on.

0 4
možnosti

Já tam sobectví nevidím, jde o osobní výpověď, autor si nic nepřivlastňuje, ani se nijak nepovyšuje. Co je v tom sobeckého?

10 0
možnosti

Taky jsem si tehdy text Charty 77 nahrál z Hlasu Ameriky a napsal, ale na středomoravském venkově jsem si s ním coby septimán netroufnul nějak zásadně vyrukovat na "světlo boží", totiž komunistické.

Sváděl jsem vnitřní boj, zda podepsat či nepodepsat, a kde se k "nim" napojit, až pak mně pomohlo "poselství mladým" tehdy ještě velmi krátce živého profesora Patočky, který v jakémsi rozhovoru, který samozřejmě přinesl o V.o.A., vyjádřil názor, aby mladí oficiálním podpisem Ch77 "zbytečně a předčasně" neobětovali své vzdělání a vyzrávání momentální okamžité situaci, ale v myšlenkách a názorech zůstali "s námi" a růstem a kultivací svých myšlenek byli připraveni pomoci národu v budoucích, rozhodnějších situacích...

Moc milé, nadčasové a zodpovědné...R^

6 0
možnosti
Foto

Uvažoval jsem podobně, i když jsem Vámi uvedené vyjádření prof. Patočky neznal. Důvodů, proč jsem CH77 nepodepsal bylo víc, toto je jeden z nich. Díky za hodnotný příspěvek.

0 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

5 0
možnosti

J e tomu uz vlastne 25 let, ale jestli si dobre vzpominam, zak ta Charta by se mela vlasten jmenovat 76. V lednu 77 byla na svobodne Evrope i na jinych stvavych vyslilacich publikovana. ja ji tenkrat nahrala na Sonet duo, a pak vzdy par vet vytukal na psacim stroji s vicenasobnym pruklepem a zaznam zastavil a tak dale a tak dale.

Kdyz jsme pak ve vyzkumaku meli podepsat antichartu a ja se referenta pro zbytecne zalezitosti zeptal co mame vlastne odsoudit. Samozrejme hloupe naucene povidani.

No ja byl tak naivni, ze jsem nekolik tech pruklepu prines. Bohuzel jeden se dostal do spatnych rukou a tak jsem byl jak se rika vyemigrovan.

Ale jako ti vyhnani "Sudetaci" mohu rici zaplat Panbuh.

8 0
možnosti
Foto

Vždyť přece v textu Charty je vysvětleno proč 77 a ne 76. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 4794
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal