Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Článek, na který reagujete, není, pane Stejskale, o Vás ani částečně, respektive není o Vás, pokud se neřadíte k lidem, kteří by chtěli cenzurovat literaturu, film apod. s ohledem na jejich subjektivní přijatelnost či nepřijatelnost pro Židy, Izraelce a jejich nekritické obdivovatele. Odkazuji čtenáře na Vaše články jako na zdroj informací o "kauzách", které s mým tématem částečně souvisí, ale které nemíním rozebírat. Neodpustil jsem si poznámku o Vašem "zápasu s objektivností", což považuji za konstatování faktu. Nemám Vám to nikterak za zlé, ale sluší se případné čtenáře upozornit, že se sice mohou klidně spolehnout na faktickou správnost Vašich blogů, ale musí v názorové rovině, stejně jako já, vzít v potaz, že, jak sám na jiném místě upřímně konstatujete, "měříte svět" skrze jeho vztah k Židům a k Izraeli. Já takovým fokusem na svět nenahlížím, a to ani skrze jiný národ, etnikum, náboženství apod., což mi poskytuje onu svobodu vyjadřovat se kriticky jakýmkoli směrem bez záště a nenávisti.

Hloupost je pro mě hloupostí bez ohledu na to, týká-li se Žida nebo Afroameričana, žida stejně jako křesťana či muslima, Izraelce stejně jako Palestince, a stejně jako Rusa, Američana nebo Čecha.

To je asi tak všechno, co jsem Vám chtěl ve zcela přátelském duchu k této záležitosti napsat.

Mějte se hezky

S pozdravem

Jiří Turner

11 1
možnosti
Foto

Pro J. Turnera---Děkuji za odpověď, v mnohém se jistě shodneme, v něčem nikoli, za sebe oceňuji kultivovanou polemiku. Jen bych dodal: tak jako dnes nahlížíme s jistým pocitem nelibosti na anglické gentlemany, kteří před válkou vyjadřovali sympatie k Hitlerovi, já se mám na pozoru před lidmi (aktivisty, režimy), kteří jsou programově antiizraelští.

1 0
možnosti
Foto

Copak, Pepíku? Je čas na výměnu plínky?

3 1
možnosti

Pokud vím tak mnoho izraelských Arabů tam žije spokojený život. Třeba i lékaři, jen nedosáhnou na "nomeklaturní posty". Takto jsem to porozuměl m.j. z jedné, podle mne dost objektivní reportáže. Vím, že svět není černobílý - ale jestli si Arabové myslí že zahnáním Židů do moře nastane na Blízkém východě ráj, velký omyl ...

2 0
možnosti
Foto

A na tom omylu mnozí postavili celou svoji politiku

1 0
možnosti

Dlouhodobě vás čtu a nekomentuji. Většinou, tedy skoro vždycky s vámi souhlasím.

8 0
možnosti
Foto

Děkuji, Kláro. Vážím si toho.

0 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

4 0
možnosti

A nemyslel pan Turner náhodu mě?

Ale není to paranoia, že ne?

2 1
možnosti

I když jste paranoidní, tak to ještě neznamená, že po Vás nejdou ;-). (W. Allen)

7 0
možnosti
  • Počet článků 4794
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal