Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já mám svůj názor na Radku Kielbergerovou a několikrát jsem to v diskusích Radce také napsal. Já si myslím, že tak, jak píše Radka (od té doby, kdy začala psát jinak), tak nepíše učitelka a už vůbec ne učitelka českého jazyka a literatury. Radši nepomyslet, co lze z této mé úvahy dovodit.

4 1
možnosti
Foto

Můj názor je poněkud adresně neadresný.

,,Kdopak by se chtěl vohnout. No řekni vosude. No přece vůbec nikdo, jinak to nepude. Před nikým, nikdy, nikde, když sedíš si u kláves. Atˇ viděj to ty vidle, dej si je na závěs. A třeba s kupou hnoje zavěs to na stránky, a všem to pěkně nandej, atˇ svěsej voháńky."

Zdroj: https://jiroudek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=459518

P.S..: toto své ,,dílo" jsem ,,stvořil" v r. 2015. Je stále dosti aktuální;-)

1 0
možnosti
Foto

Myslim,ze RK si pozornost nezaslouzi. Kdyz nekdo poprve cte jeji blogy ci prispevky,lekne se. Motivace je jen urazet,navic je to v osobni rovine, strhava jen schvalne pozornost.

7 1
možnosti

Jednu dobu byla "čtivá". No, něco se pokazilo.

4 0
možnosti
Foto

J10a14n 37Š25i94k

30. 11. 2021 8:19

U pana Trčálka mi taky vadí jak pracuje s náboženskými tématy a je jedno k jaké víře. Na jeden jsem reagoval ostře a od té chvíle tyto články neotevřu. Na druhou stranu ostatní jeho psaní k jiným tématům se mi líbí. Navíc si myslím, že je dobře, že tady někdo takový je, protože bohužel tento prostor s příchodem Covidu zešedl v tom, že zde převládá očkování a roušky a nesmysly. Humor nebo hezké věci, třeba fotoblogy, těch je opravdu moc málo a mají i malou čtenost. Pan Trčálek tu šeď barví do červena a to, alespoň za sebe, velmi oceňuji. Chápu, že Vás trochu dráždí, protože Vy píšete velmi seriózně, jste zkrátka jiný typ, který se mi mimochodem líbí taky. Hezký den

2 0
možnosti

Máte pravdu. Barví šeď do červena. Každou chvíli z něj někdo vidí rudě.

3 0
možnosti

Fascinuje mě, kolik se v poslední době objevilo blogů na téma "K blogu X.Y." a podobně. Naivně jsem si myslela, že když se mi nelíbí, co ten autor nebo autorka napsali, stačí se vyjádřit v diskusi a diskutovat o tom. Už to chápu. Každý bloger má svůj fanklub. Minusy mi nevadí, nesouhlas mi nevadí, ale to, co jsem si přečetla už na mě bylo moc. Potřebovala jsem asi dostat novinama po čumáku, než mi došlo, že to nemá smysl.

Naučila jsem se dvě věci. Jediná možnost, jak se vyjádřit, je napsat podobný blog. A číst jen některé autory. Bývaly doby, kdy jsem si ráno u kafe přečetla nebo alespoň nakousla každý blog. Uběhl nějaký čas a stane se, že si přečtu třeba jen jeden.

V poslední době mě zaujalo, že někteří diskutující mají taky svoje stalkery. Jednu paní jsem potkala v diskusi pod třemi články a pod všemi se tam do ní pustil jiný diskutující. Protože to bylo během půlhodiny potřetí, zaujalo mě to. Od té doby jsem si toho všimla víckrát, kde se objeví ona, je i on a naváží se do ní.

6 0
možnosti

Články reagující vzájemně tu byly vždycky, ale situace nebyla tak vypjatá jako je dnes, takže se každý hned neurážel.

1 0
možnosti

Kdyby nebyla vaše milá kolegyně na ty co s ní nesouhlasí sprostá jak kanálník snad by stálo za to se zamyslet. Takto to postrádá jakýkoliv smysl.

Nekonzistentní myšlení tu projevují jak někteří blogeři, tak diskutéři. Demonstrace je např. nezodpovědné shromažďování, zatímco vánoční trhy ne.

7 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 7
možnosti
Foto

Dominový efekt? Kdo cvrnkl do první kostičky? A proč? ŽE BY:,, MILUJTE SE A MNOŽTE SE, A PERTE SE A ŽERTE SE?":-/

1 0
možnosti

Protože té osobě R.K. zde prochází úplně vše, mám už delší dobu dojem, že je to uměle vytvořený troll pro zvýšení aktivity zde na blogu - obecně více klikání (kolem tohoto trolla) = vyšší rating pro reklamy...(a taky aby bylo více legrace ?)

7 1
možnosti

Zbytečný blog. Zbytečný!

1 1
možnosti

Jen na vysvětlenou - jak jsem pochopil, paní K. ilustrovala knihu Karla Trčálka. A zřejmě velmi zdařile, kdesi se o tom alespoň velmi pochvalně zmínila. Proto ten odlišný přístup. Kdo z vás ilustroval panu Trčálkovi alespoň prošlou jízdenku?

Je to dáma, která se ráda poslouchá, a proto umlčuje ostatní. Často dost nevybíravě.

A proto jí nečtu.

Udělejte to taky tak, pane Stejskale. Když ji nebudete číst, nebudete mít potřebu ji komentovat a tím jí vezmete důvod se Vám věnovat. Ona si najde někoho dalšího.

Zbytečně se nenervujte :-). Hezký den!

15 1
možnosti
Foto

I66v84o 39C40i72l50i63c53h

29. 11. 2021 21:58

"kdesi se o tom alespoň velmi pochvalně zmínila" ... to mi připomnělo cimrmany ;-D A kdo to říkal? No on...

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

I35v35o 59C62i32l51i97c18h

29. 11. 2021 21:41

Vážně Vám ten její svatý boj za tu jedinou a správnou pravdu přijde normální?

6 0
možnosti
  • Počet článků 4797
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal