Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J92a26n 80M90a17r81e48k

22. 9. 2021 0:43

Žiji již v této krásné Kanadě bez 16 dní 53 let. Jak já vidím Kanadany, jsou to lidé velice milí a výborní sousedé, i když vesměs levicového zaměření, a znovuzvolení Justina Trudeaua mně nepřekvapuje, i když se na něj, aspon zde v Britské Kolumbii nadávalo v unizono. Jeho otec Pierre Eliot byl prime ministrem mnoho let. I tehdy se unisono říkalo...Kdokoli, jenom ne ten Trudeau. Dokonce ani Quebečani ho neměli rádi. Iniciály jeho jména jsou PET, což prý ve francouzštině znamená 'prd'. Mohu říci, že Trudeau není můj favorit, ale pokorně se podřizuji většině naivních Kanadanů

2 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek z BC. Doufal jsem v lepší výsledek CPC, ale ona to nebyla žádná velká sláva ani v BC. Musím říci to co Vy: respektuji většinu naivních Kanaďanů. Jako konzervativec nesu ovšem výsledek nelibě. ---Mějte se dobře.

1 0
možnosti
Foto

Asi dobrý tip, ale chtějí zaplatit. Což zase nechci já. Takže nic. Srdečně zdravím.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS