Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KO

K87a74r64e70l 77O84r76l89í85k

25. 7. 2021 17:59

Že Vás, Lubomíre, kopíruje...? Horší by bylo, kdyby Vás pomlouval!

1 1
možnosti
Foto

Ještě horší ovšem je, Karle, že si dělá legraci z Hospodina a Pána Ježíše.

0 1
možnosti
PK

Těžko řící zda, v případě pana Tr. jde vykradače hr. Česká mluvnice není má příliš silná stránka a tak si to netroufám posuzovat, ono vytvořit satirický blog není asi jednoduché. No a pokud se tak činí pak asi musí pan Tr. vniknout do textu a zejména se snažit mu porozumět, pochopit co chce autor vzkázat a tak převzetí napsaného a manipulace s ním je asi normal v této kategorii.

Faktem je, že mám spojenou dobrou satiru z dětských let se psaným slovem, když jsem hltal díla GBS, OW resp Poláčka a V a W, nebo Haška, ale tam to bylo vždy s řádnou nadsázkou a humorem, btw. dobrá satira ani nepotřebuje moc slov jak vidno např u pana Jiránka ad. a měla by být napsaný tak, že přes poznání něčeho špatného (v blogu, v jeho autorovi) mi dá možnost pocitu, že by vyjádření “napadeného“ blogaře mohlo být lepší a že to kromě něj vidí podobně ještě někdo jiný, ovšem tento tento pocit u blogů p.Tr. zatím nemám.

Z počátku, když jsem nepochopil jeho sdělení (u mě nic neobvyklého) jsem se snažil pochopit co je cílem jeho blogů, je to jen jeho dobrý pocit, nebo se snaží na něco upozornit, nebo jen trochu zesměšnit, potrápit dalšího autora blogu, závist k lepši schopnosti se vyjádřit, no k závěru jsem nedošel a dnes ho beru jen jako běžnou součást zde na ID. Třeba se pan Tr. sám vyjádří...tedy asi ne, ale co když ano...:-)

0 1
možnosti
Foto

V těch Vašich zkr. je těžké se or.

4 0
možnosti
JH

Dokud se tenhle exhibicionista trefoval do jiných, tak to nevadilo, že?

Jen ho nechte, ať se tady vyřádí, stejně ho většina čtenářů ignoruje, navzdory těm jeho, už okoukaným, křiklavým titulkům. Pořád jsou ty jeho škodolibé blogy lepší, nežli, kdyby spoluobčany napadal fyzicky, břitvou:-(

8 1
možnosti
Foto

Vadilo, ale každý jsme tu především sám za sebe. Ani já nechci, aby za mě mluvil (psal) někdo jiný.

1 0
možnosti
JK

Ale on přeci počítá s tím, že čtenář pozná, na jaký blog reaguje ( z vašeho pohledu opisuje ).

0 0
možnosti
JK

Karel Trčálek přeci počítá s tím, že každý bude vědět, z jakého textu "opisuje".

2 0
možnosti
Foto

I98v32o 60C39i45l85i32c80h

25. 7. 2021 16:57

Já to beru tak, že koho pan Trčálek neparodoval, ten jako by na blogu nebyl ;-) Takže bych si to nijak osobně nebral :-) Navíc třeba někoho navnadí k tomu, aby si přečetl originál, který mu unikl. To se mi naposledy stalo u paní Šichtařové (kterou jinak běžně moc nečtu) a jejíž originální článek jsem si přečetl a okarmoval právě až po páně Trčálkově reklamě.

2 0
možnosti
PB

P93e68t40r 83B11u21r48i95a26n

25. 7. 2021 16:45

Vhledem ke dvojí morálce prosazované zde na blozích tipuji že se Trčálkův článek ocitne ve výběru.

Oproti vám si nemyslím, že je Karel dobrý literát. Jak už jsem řekl někdy v minulosti, psát parodie a ještě podle předlohy je to nejjednodušší a netřeba k tomu ani zvláštního umu, ani inteligence.

4 2
možnosti
PK

Osobně si myslím, že bez předlohy ani parodii nelze úspěšně vytvořit a to jak v případě textu, písně i mluveného slova a dobrá parodie, to není asi jednoduchá záležitost...

Příkladem je myšlenka, je to vlastně taková předloha, bo vždyť naše životní zkušenosti jsou skoro vždy její parodie.....

1 0
možnosti
Foto

Pokud někdo použije vaše slova, nic vám přece neukradl, protože vy jste o nic nepřišel. Ukrást se dají jen fyzické věci.

0 0
možnosti
JD

A co duševní vlastnictví?

3 1
možnosti
Foto

Už můj kamarád, rovněž zdejší bloger, zvětšelý Aleš Presler, si nejednou stěžoval, že jej p. Trčálek vykrárá. Ať už "jen" názvy blogů nebo celými pasážemi. Nic s tím nenadělal...

0 0
možnosti
Foto

Já s tím také nechci nic dělat, jen je třeba občas říci, že "císař je nahý".

2 0
možnosti
  • Počet článků 4798
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal