Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Postupoval jsem podle zásad některých státních zaměstnanců: "Problém, který se do třiceti dnů nevyřeší sám si nezasluhuje pozornost." Neměl jsem čas ani chuť se tím zabývat a už je vše v pořádku ;-)

0 0
možnosti
Foto

Vaší manželce přeji mnoho Androidních úspěchů a Vám pevné nervy a nezdolný optimismus.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ona má ale raději svůj tablet, tedy kromě volání a SMS - zvyk a větší displej. Pokud jde o mé nervy, vynasnažím se. Jsem ale k stáru poněkud alergičtější na věci, které mají fungovat, stojí na piedestalu jako zlaté tele na Sinaji - a nefungují. V tu ránu je po optimismu ..

1 0
možnosti
Foto

Také mě to otravovalo, zvolil jsem stejný postup a je klid.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS