Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podle mne je chybou, aby záležitost soužití lidí upravovala nějaká legislativa. Tj. uměle vytvořená pravidla, která se ani nedají nazvat právem, protože o právu se nehlasuje. Z toho je pak hysterie, která byla vidět na obou stranách.

3 0
možnosti
MV

Jochovi, Cibulka, Jagelka. Pardon, ale na diskuzi v tomto obsazení bych se nedíval ani pod nadlimitnim vlivem alkoholu.

0 0
možnosti
VT

Nechápu tyhle žabomyší spory... Dva jedinci stejného pohlaví nemohou být manželé, jsou už dnes jako registrovaní patrneři, to bych neměnil. Ale uznávám a chápu, že by měli mít právo na informace o svém vzájemném zdravotním stavu, měli by po sobě dědit v případě úmrtí, mohli by mít i úlevy na daních i vychovávat své půl-děti, tedy z poloviny vlastní, jako třeba po rozvodu s bývalou... Podobně to měli i kdysi i druh, družka, pokud žili po jistou dobu ve společné domácnosti, ne ? [>-]

6 1
možnosti
JK

A kdo by měl nárok na vdovský důchod? On nebo on? Nebo snad oba?;-D

0 0
možnosti
JF

J37i82ř66í 43F90o34g41e37l

11. 2. 2021 13:03

Mužmužství a ženženství by nikdy nemělo být stavěno na roveň manželství.

6 1
možnosti
Foto

Registrované partnerství by mohlo týkat všech uváděných svazků.

1 0
možnosti
MB

Začátek pořadu jsem zachytil, přesmažený Cibulka ne opravdu překvapil. Jeho šílené vstupy - Medvědářova služba ! Udělalo se mi blbě , přepnul. Sděluji :

Nemám problém s uznáním, že lidé jsou i jinak orientovaní. Nevidím důvod je pronásledovat, mýtit. Jsem otec dospělých dcer. Mám radost, kdy se propracovaly k poznání, že bez dětí, není život naplněn. Prakticky ztrácí obsah - smysl. Následně je to rodina, svazek muže a ženy. Nejpřirozenější přirozenost.

Jistě, žít se dá různě, i se stejnými pohlavími. Sám jsem to zažil, na studiích, na internátech. Nikdy by mne ovšem nenapadlo, že s kamarádem Liškou máme manželství ! Podobně s Valčišem, na privátě, až nás z internátu vyhodili pro porušování životosprávy !

Aleš Cibulka mne zaujal ! Dal mi ovšem naději. Mám jej rád - tedy si jej vezmu. S láskou a velkou nadějí - se dívám mna svůj noční stolíček! Je mi partnersky věrný, oporou - sítím si lampičkou a odkládám naň knihy ! Spolehlivě nese břímě života mého ... :-)

1 1
možnosti
EK

Mě Cibulka ani Jagelka nijak neohrožují, ale Joch mě svého času pil krev. Prohlašoval například, že ženy, které nemají děti by neměly mít volební právo. Teď se trochu uklidnil, ale stejně mu nevěřím.

5 0
možnosti
BM

Proč nemohou mít dva muži, nebo dvě ženy spolu děti? Protože to není normální!

V jednom pořadu, při přepínání kanálů, jsem narazil na rozhovor s mužským individuem. Který prohlašoval že menstruuje a že je takových více. I Emma Smetana je z toho jakási "vysprejovaná".

https://video.aktualne.cz/dvtv/menstruuji-i-jini-lide-nez-zeny-muzu-i-ja-pohlavi-je-jen-ska/r~65299c06ae6611ea9d74ac1f6b220ee8/

2 0
možnosti
Foto

Jak praví klasik: "Svět se řítí do ďáblovy řiti"

6 0
možnosti
JJ

J11a95n 46J23a45n29u25š29k33a

11. 2. 2021 11:20

to zni jak nejake jidlo z michelinske restaurace

0 0
možnosti

R^

Dík za informaci!

Příliš rychle se propadáme do virtuální společnosti, společnosti, která nemá žádné základy a padá do vzduchoprázdna! U nás je to důsledek postkomunistického, levičáckého, falešného, sociálního inženýrství!

Vnímám to již asi dvacet let, protože jsme s tou virtuální realitou začali ve zdravotnictví, které jsme postavili na komunistických falešných iluzích!

:-)

1 4
možnosti
Foto

Neviděl jsem. Ale zaujal mne zákoníkem definovaný hlavní účel manželství. Myslím, že nejčastějším účelem (důvodem) je potřeba mít se fajn. Většině lidí je fajn s partnerem. A bývá fajn s ním i žít. A pro většinu lidí je fajn mít spolu děti. A když to není možné, i tak se smějí a vždy směli vzít. Jen proto, že je jim spolu fajn.

4 0
možnosti

Manželství má být pro člověka jakýmsi hnízdečkem pro výchovu dětí. Bez tohoto cíle manželství, pokud nejsem věřící, nepotřebuji! Pak je samozřejmě nesmyslem, když homosexuální páry požadují stav manželství pro sebe! A zdůvodňovat označování registrovaného vztahu jako mají manželství je falešné, protože jim jde jen o stejná práva jako v manželství. A to je o něčem jiném! Útok na manželský stav má však jinou než deklarovanou příčinu, že? A to je vážnější!:-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 4831
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 834x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal