Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Já jsem s volbami spokojený! Brzy o tom tady něco zveřejním!

0 0
možnosti
Foto

Abych řekl pravdu, tak krajské volby nikterak s pocitem mé vnitřní spokojenosti či nespokojenosti nesouvisí vzhledem k tomu, že já osobně bych kraje nejraději zrušil. Tedy kdybych měl tu moc a možnost. Jinak já dlouhodobě volím strany, které se vždy umístí hluboko pod 5% takže o nespokojenosti se v mém případě hovořit nedá ;-)

1 1
možnosti

Jen poznámka. Regionální politika není tak ideologická jako celostátní...takže co vylučují někteří politici na celostátní úrovni, tak na krajích nebo městech je pravý opak. U nás v Hradci třeba vládne koalice ODS-ANO a vcelku s tím není problém ;-)

0 0
možnosti

Jste málo IN.

Vůbec nezáleží na práci a výsledcích místních politiků, ale jen na tom jak viditelně vystupují proti Babišovi !!!

;-D;-D;-D

0 1
možnosti

S volbami jsem spokojen. Pan Bureš se vyhlásil za vítěze a tím to končí. Nemá koaliční partnery. I úsměvné, jasná odpověď pro ČSSD a KSČm - zničil je. Mj., i konkrétní odpověď pro horující, aby ODS zprvu šla do koalice . I jsem překvapen

Kolik lidí, je stále ochotno pana Bureše volit. To Hnutí prochází přirozenou erozí vývoje. Zdospělovatělo, porodilo staronové zmetky - Jermanovou, Stoku. Je otázka, kdy dojde na Faltýnka, na samotný mechanismus přerozdělování bohatství - Dotací. Samotný Bureš potvrzuje zřejmé - Žvanil, chaotik, bez výsledků. Novodobý lhář a populista. Pevně věřím, že těmito volbami byl spuštěn proces - Následná adresa - Švýcarsko, kde si dohraje svou partii šachů. Lepší by bylo převýchovné zařízení - Kartouza parmská ... ! :-)

7 3
možnosti

Také mi připadá, že je ANO chválabohu za zenitem.

3 1
možnosti

Spokojen jsem s "výkonem" ČSSD a KSČM, obávám se vzestupu Pirátů, bruselské páté kolony.

11 3
možnosti
Foto

Souhlas, mladí liberální demokraté to jsou mladí ČSSD a KSČM dohromady...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS