Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J24a32k80u26b 75R15o63t56h

21. 1. 2020 11:52

Tak vidíte, a já jsem protestant, a přesto se domnívám, že na náměstí by sloup měl být obnoven. A naopak mám problém se sochou MJH, nikoliv kvůli němu, ale proto, že je výtvarně děsivá a právě ona tam byla instalována jako protipól sloupu. Ve výtvarných kruzích se jí říká Hus leze z medu. :-/

6 2
možnosti
Foto

Vidím to jinak: socha MJH je realita, neexistence sloupu je realita. Doporučuji ponechat status quo.

0 0
možnosti
Foto

Já jakožto zcela nevěřící nevidím v obnově sloupu problém, neboť jde především o památku historickou. Kdyby se mělo neobnovit či zbourat vše, co posvětil nějaký dnes zavržený mocipán, tak by z Prahy moc nezbylo.

Co se týče pánů katolíků, tak nechť si sloup postaví, ale za podmínky, že Jan Hus bude plně rehabilitován a prohlášen za svatého. Aby to smíření bylo jak se patří.

Pane kolego, co to do Vás vjelo? ;-(

2 0
možnosti
Foto

Co do mě vjelo? Jde o sebeobranu. Nechci chodit po Staroměstském náměstí s pocitem hanby a ponížení.

2 1
možnosti
PD

P98e41t34r 81D52r77a18p10a88l

21. 1. 2020 11:37

ještě že jsem ortodoxní ateista a podobné půtky mezi přivrženci náboženských sekt mě mohou nechávat zcela chladným. Asi jako naprostou většinu české společnosti a budou se v tom rochnit jen samozvané elity jako je Duka nebo Halík

1 0
možnosti
Foto

Nejen Duka a Halík, téma zasáhlo podstatně širší okruh české společnosti, byť máte pravdu, že ateisty příliš nezajímá a ani jeho podstatě nerozumí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 4815
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal