Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já měl divný pocit z celého vystoupení Madonny. Tedy i z toho rozhovoru. Zjevně nebyla ve své kůži. Byla taková divná. Možná Jet Leg nebo tak něco. Každopádně máte pravdu s tím, že to byl průšvih. Na druhou stranu je ale nutno ocenit, že nepodlehla nátlaku a přiletěla.

0 0
možnosti
Foto

Že přiletěla jsem ocenil. Kdyby jí vyšlo i vystoupení, byla by to opravdová třešnička na dortu - a Madonna by se "zapsala do dějin". Takto je z toho jen něco jako pachuť v ústech. Zklamání.

1 0
možnosti
PD

tak nevím, ale říká se, že "míň je někdy víc". psát tady už týden o soutěži, která opravdu v česku zajímá málokoho...no, je to Váš boj

2 0
možnosti
Foto

Madona první písničku zazpívala falešně. To mě tedy u ní překvapilo, ale zpívala naživo. Dívala jsem se na celý program.

0 0
možnosti
MV

Madonna to na živo dává pokazdy jinak... Zažil jsem osobně 2x. Ale... jde o královnu a těm se prostě odpouští více, než pěšákum. Neříkám, že je to správný, ale je to tak. Stejně "tak" je pro celá tahle estrada. Zkoušel jsem to vydržet, ale po necelý čtvrt hodině jsem dal přednost knížce. Každej máme jiný radosti a je fajn, jestli Eurovize udělala jinejm stejný potěšení, jako mně ta knížka.

1 0
možnosti
Foto

Marku, ale ta první píseň zněla tak falešně, že jsem nechápala.

0 0
možnosti
Foto

Napíši rozrušen dopis plný pravopisných chyb a odešlu ho, pak ty chyby opravím a pošlu ho ještě jednou své vyvolené. Jedná se snad v druhém případě o fake news? Nebo už v prvním?

0 0
možnosti
Foto

Neviděl jsem, a zdá se, že bez toho budu žít.

Ale bylo to dobré aspoň k něčemu (díky za upozornění patří autorovi tohoto blogu): The Shalva Band.

Proč to připomínám: na YT je 50 minutový záznam jejich Talk at Google (v NYC). Trochu povídání o nich a Shalva National Centre a samozřejmě hodně zpívání:

https://youtu.be/j0JoqJcEe-Q

Povídání je anglicky (případně tlumočeno do angličtiny).

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, přijít o finále Eurovize není žádná tragédie. Neviděla jsem ani jedno a normálně dál žiju.

2 0
možnosti
  • Počet článků 4799
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 839x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal