Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Článek s nulovou informací pro čtenáře. Jediné co z něj lze vydedukovat, že pan Stejskal sleduje televizi Barandov. A to je dobře. Karma

1 0
možnosti

O41t37a 45K10i16n79c

30. 11. 2018 23:25

To já čekám, kdy konečně z vás už vypadne něco rozumného. Ale toho se asi nedočkám.

2 0
možnosti
Foto

Lubomíre, cožpak nevíte, že pan Soukup všechno ví a všechno zná? Čekám další nový pořad "Izrael Jaromíra Soukupa".

Ten člověk nestojí za komentář.

6 0
možnosti

Zadání Maariv do vyhledávače ukáže, že tento list poměrně často citují i české zdroje. Takže pan Soukup "opomněl" dodat, že citoval jaksi "sekundárně".

0 0
možnosti
Foto

Světoborný deník to asi nebude, aspoň podle toho, co jsem se o něm dočetl.

0 1
možnosti

Pan Soukup je velmi obratný manipulátor.

1 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, u člověka vašeho rozhledu a inteligence, bych nečekal že byť jen jedním vočičkem na Soukupa pohlédnete.

2 0
možnosti
Foto

Vysvětlím (Vám i milým kolegům níže): sledoval jsem ten pořad jenom kvůli tomu, abych zjistil, co bude MZ říkat po návratu z IL o této návštěvě. Bylo to takříkajíc "z povinnosti". V sekundě, v níž téma IL skončilo, jsem televizi vypnul a vrátil se k normálnímu životu.

5 0
možnosti

P80e37t41r 84T47o83m94e34k

30. 11. 2018 15:30

Ono to je jednoduché. Ten hloupý exhibicionista z Barrandova je jen takový blafal. Neberte ho vážně.

6 0
možnosti
Foto

J68i45ř18í 32K28i67n56d71l

30. 11. 2018 14:09

Divím se vám, že na to koukáte. To bych u vás nepředpokládal. Já tu jeho televizi viděl půl hodiny měl jsem toho dost. Od té doby NE,

6 0
možnosti
Foto

J56a15k80u98b 17R78o52t18h

30. 11. 2018 13:48

Karma!R^ Jaromír Soukup je prachsprostý lhář, což bylo mnohokrát prokázáno. Kromě toho JS nikde sám nic nevyhledává a nesleduje, všechno mu dělá jeho rešeršér.:-/

9 2
možnosti
Foto

Mimoto jsem doposud nezaznamenal v jeho zprávách zprávu o kerčském incidentu, teda neviděl jsem všechno, ono to dost bolí.

4 0
možnosti

https://www.maariv.co.il/.

Maariv se dá lehce do angličtiny přeložit, protože jako dnes každý větší tisk má své internetové schránky.

No, a záhada je vyřešena.

:-)

1 1
možnosti
Foto

Ano, ale pokud hebrejsky neumím, tak nic "lehce" do angličtiny nepřeložím. Nebo máte na mysli Google překladač či podobné programy? Pak samozřejmě ano.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS