Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si myslím, že odpověď vlastně zná ve skutečnosti každý z nás, tedy většina z nás, ale už nás přestalo bavit bojovat s větrnými mlýny, které stále melou svou o tom, že je chyba všude možně, jen ne tam, kde skutečně je... Za článek karmaR^

4 0
možnosti
LC

Docela mě u vás tenhle stereotyp o souvislosti barvy kůže a "pořádkumilovnosti" překvapuje. Ano, u "našich" Rómů je naprosto běžný. Máme tmavší kůži, proto jsme diskriminovaní. Ještě horší je, že někteří lidé na tuhle hru/argumenty přistupují. Kdyby tomu tak bylo, tak v Česku všechna solárka dávno zkrachovala a milion Čechů by se nejezdilo každý rok do Chorvatska smažit zaživa. A vůbec, mně se snědé holky s hnědýma očima líbí.

0 0
možnosti
MK

R^ Zajímavé zamyšlení a hned se mně krade na mysl, že by nebylo špatné mít soubornější zprávu ze zemí na Západ od nás o chování cikánů a o jejich případném kulturním začlenění do majority. Střed s přistěhovalci napovídá, ale není obecně využitelný.

Kusé negativní zprávy z Francie, Itálie a dalších, nedávají uchopitelný přehled. Velké pozitivní očekávání však nemám.

3 0
možnosti
JF

J68i51ř18í 40F92o83g33e43l

8. 11. 2018 12:41

Teď již jsem na odpočinku. Ale zhruba před 15 lety, kdy jsem často jezdil po Evropě jsem často viděl za městy osadu obytných přívěsů, která sloužila tomuto etniku.

0 0
možnosti
JF

J22i95ř23í 31F24o87g31e13l

8. 11. 2018 9:00

Já to beru tak, že Pakistánci a Indové se nikdy moc nemuseli.....

3 0
možnosti
JV

To dělení, které uvádíte vzniklo na náboženském principu. Pákistán vznikl oddělením převážně muslimských oblastí od společného státu - Indie.

3 0
možnosti
PB

Karma. Ovšem je zvráceným požadavkem dnešní svobody slova, že ten, kdo chce psát cokoliv o menšinách, musí předtím přísahat a doložit, že není rasista. Kdežto kritizovat cokoliv a dokonce i lživě plivat na bílé může každý po libosti. Viz onen Ind v pražské kavárně, kdy laxní obsluhu označil veřejně za rasismus bílých.

11 0
možnosti
Foto

Na bílé se může házet špína. Napsat, co se tady běžně píše v článcích nebo v diskuzích o prezidentovi nebo o premiérovi o komsi a Valdemort to není, tak pisatel dopadne jako Hermánek.

4 0
možnosti
Foto

je smutným mementem doby, že rozumné zamyšlení je považováno za politicky nekorektní.

Ale problém přece nikdy nevyřešíme, pokud jej nejdříve nepojmenujeme.

11 0
možnosti
JK

Nutí mě to zamyšlení, co děláme špatně ? Snad rasismus v podání Pakistánců ?

2 0
možnosti
  • Počet článků 4810
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal