Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, pane Stejskale, za váš blog. Jen doplním některé faktografické údaje. Díky intervenci maršála Koněva získal generál Krejčí alespoň částečný důchod. Prezident Havel mu odmítl posmrtně udělit řád Bílého lva, což napravil až prezident Miloš Zeman. Ovšem můj blog nebyl až tak o generálovi, nýbrž o tom, jak si současní novináři upravují historii ke svému obrazu. Vyberou si z delšího projevu pár vět, které jim vyhovují, na ostatní jaksi zapomenou. Stejně tak jste si vy z mého blogu vybral jen to, co se vám hodí, to hlavní téma jste jaksi opomenul.

Jen mi vrtá hlavou, proč vlastně Václav Havel nechtěl generála Krejčího posmrtně vyznamenat. Ale to už je jiné téma...

4 1
možnosti

Napište o tom blog!

Odvážný samozřejmě!

Vím už předem, že si nevyberete, co se Vám hodí.

PS. Havel nechtěl vyznamenat generála Krejčího kvůli krátkým kalhotám, které měl při své první inaguaraci.

Ale to Vy jistě víte sám nejlíp.

5 1
možnosti
Foto

Pressler je druhý Petřík. Totální nenávist k demokracii (Petřík to slovo zásadně píše v uvozovkách) a těm, co mají jiný názor. Podprahové podsouvání své pravdy. Svou minulost prostě nezapře.

15 2
možnosti
Foto

Vy svou minulost taky nezapřete, Presler ne a já svoji taky ne.

Co je to za "bláblo"? ;-D

3 2
možnosti

D19a87v27i76d 36V69l14k

3. 10. 2018 13:07

Všichni jsme "Kavárníci" a nekeří aj dvakrát;-D;-D

4 0
možnosti

i já jsem kavárník ale moc tam nechodím.Já spíš to pivečko a vínečko.

1 0
možnosti

Každý článek tohoto blogera, se ve své konstrukci opírá o drb nebo pomluvu.R^

12 1
možnosti

Karma. Pan Presler je ukaz a jako na takovy na nej i jeho uvahy je treba pohlizet.

11 3
možnosti

J47a96k56u48b 37Š53o19l84c

3. 10. 2018 11:27

Ikona pražské kavárny, pan Schwarzenberg, nazývá Mnichov zradou. Mnichov byl takovou legální dohodou, jako únor 48 demokratickým převzetím moci.

4 0
možnosti
Foto

Pan Presler se proslavil svým skvělým článkem o návštěvě Čapího hnízda, kde bylo všechno, vyjma příhody, kdy náhodně přišedší Andrej Babiš zaplatil chudé vdově s 5 dětmi báječný oběd. Za ten mazlavý text by dostal i kvartán sotva dostatečnou.

Od té doby pana Preslera nečtu.

R^

14 2
možnosti
Foto

Já myslel, dle toho co propagujete na vašem profilu, že jste "Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní." Tak se tolik nehaňte. ;-D;-)

4 1
možnosti

Zasloužená karma. R^:-) Jak už jsem napsal na svém blogu. Pan Presler mně připomíná ty, kteří jsou velkými vlastenci když o nic nejde, ale okamžitě obrátí, když je průšvih. Jako někteří Češi po březnu 1939. :-)

12 3
možnosti
Foto

Hlavně že vám pan Presler nepřipomíná ty vlastence, kteří obrátili už v říjnu 1938.

4 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS