Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako vzdy informativni clanek. Parkrat jsem se setkal s neslunickari co nadavali na ty blby Nemce, protoze tam prijeli o jejich svatku nakupovat a ono bylo zavreno.

0 0
možnosti
Foto

Jsem tolerantní vůči všem náboženstvím, slavím s nimi svátky i pátky, jak to jenom trochu jde.

0 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že místopředsedkyně Bundestagu Rothová (Zelení) navrhla,aby se v době ramadánu neprodával v Německu alkohol, je lépe být informován...

0 0
možnosti

Vzhledem k tomu, ze Bundestag nema zadneho predsedu, nemuze tedy mit ani mistopredsedkyni, lze napsat ze jste napsala nesmysl.

1 0
možnosti

J85a96n 55R71á83ž

13. 6. 2018 13:42

Ne, že bych s Vámi nesouhlasil, ale já článek p.Čermáka pochopil jinak.

Jestli víme, kdy mají muslimové ramadán je sice známkou jisté vzdělanosti, ale tato znalost nabývá důležitosti jen a pouze při návštěvě země, kde je Islám státním náboženstvím. Jinak žádnou relevantní důležitost by tato znalost pro Evropana pro jeho každodenní život neměla nikdy mít.

A takto jsem slova p. Čermáka pochopil. Také mne termín muslimského ramadánu nezajímá a z hlediska budoucnosti bych byl rád, aby i pro naše děti se jednalo vždy o informaci pro jejich běžný tuzemský život zcela nezajímavou.

4 0
možnosti

Ja souhlasim.

1. Nezajima me to, nic o tom nevim, nic o tom nechci vedet, ale vim ze je to spatne.

2. Mrknul jsem to, jsem si toho vedom, vim o cem to je a na zaklade toho mam nazor ze je to spatne/dobre.

Ktery pristup je konstruktivnejsi?

2 0
možnosti

Autor to asi myslel trochu jinak. Tady je spíš problém v tom, že jisté síly se snaží ramadán a hlavně ohledy k postícím se muslimům v Ev.a US. vnutit ostatním. Existují na internetu články/hlavně UK/ vybízející nejíst a nepít před muslimy v práci /celý měsíc!/,nezapomenout hezky poblahopřát "Ramadan Mubarak", tolerovat jejich zvýšenou podrážděnost, umožnit posun pracovní doby, vynechat pracovní obědy, večerní porady., umožnit páteční motlitbu ...u jiných náboženství jsem nic podobného neviděla. Je to jasné privilegování jedné skupiny obyvatel (o školství a maturitách se už snad psalo.

8 0
možnosti
Foto

Pana Čermáka nečtu /přinejmenším proto, že neotvírá diskusi, což považuji u blogování za podmínku sine qua non/.

Nicméně pravdu díte, Lubomíre. Říká se tomu vzdělanost, všeobecný přehled či třeba jen bazální slušnost, aby host věděl, co je v domě zvykem. R^

6 0
možnosti

někteří melou, zcela scestně, něco o vzdělání nebo ignoranci, jářku u mě to s odmítáním navážení teroristů a jejich kultury do Evropy nic společného (jsem VŠ)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za upoutání pozornosti na můj článek

0 1
možnosti

Ne že bychom od vás čekali jinou než podobnou reakci :-))

P.S.: vy snad nové karmovací ovečky nepotřebujete?

1 0
možnosti
Foto

R^ač ne vždy s vámi souhlasím dnes karma-nevzdělanost a ignorance některých lidí je ohromující a je tou pravou příčinou mnoha katastrofR^

2 0
možnosti

J60a11n 98R79á86ž

13. 6. 2018 13:43

Což ovšem s nosnou myšlenkou článku p. Čermáka nikterak nesouvisí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 4795
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal