Diskuse

Otázka pro blogerku Petru

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Když můžou být kremloboti, proč ne taky izraeloboti. :-)

On je takový rozšířený postoj, že kdo je jiného mínění, je agent nějaké zlé mocnosti. Proto by měl být přinejmenším umlčen. Vládcové se tomu nebrání a cenzura se šíří.

4 0
možnosti
Foto

Někteří blogeři píšou jak najatí ;-).

3 0
možnosti
Foto

Tak to jsem se asi spletla, zmátl mě váš článek o izraelské ambasádě, která zve ke sledování ČT. Myslela jsem si, že pro ně občas něco napíšete. Každopádně oceňuji, že se nenavážíte neslušným způsobem do bloggerky Palkové, jako činí jiné osoby v jejím blogu, ačkoli máte odlišný názor.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za odpověď. Pokud jste tedy měla na mysli mě, pak platí to, co jsem napsal v článku. Píšu z osobního přesvědčení, nejsem nikým úkolován (ani placen, jak se domnívají někteří čtenáři, čímž nemyslím Vás). S přáním všeho dobrého LS.

1 0
možnosti
Foto

No o jednom bych věděl. Karel Orlík. Ale tentokrát si z paní Havelkové hodně utahuji.

0 1
možnosti