Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Díky za sportovní tématiku, jsem od malička Slávista, ačkoliv tatínek byl Sparťan, ani nevím jestli to byl nějaký vzdor. Jako žák jsem za Slávii krátce taky hrál.

Ještě ve středním věku jsem si rád zaběhal a zahrál fotbálek, později mě začala vadit fotbalová mafie a začal jsem hledat sport, kde by se skutečně hrálo naplno a férově. po delší době a váhání jsem se začal zajímat o ragby a následně o americký fotbal.

No a našel jsem a jsem již delší dobu příznivec amrického fotbalu u Philadelphia Eagles. Je to sport, kde pochopit pravidla a strategii trvá několik let, ale je to férovka. Ještě přidám, když jsem pracoval v privátní firmě, kterou vlastní pan Křetínský, tak jsem ho jednou ve výtahu přemlouval ať se vykašle na Spartu a podpoří americký fotbal v Čechách , jen se smál. Pokud mu nynější izraelská posila pomůže budu rád, ikdyž navždy slávista.

2 0
možnosti
JV

J11a38n 58V13l65č78e82k

28. 6. 2017 18:25

Jsem zvědav, jak to teď bude s tím "Jude Slavia", co řvou sparťani při derby.

1 0
možnosti
  • Počet článků 4798
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal