Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a35r89o58s37l23a28v 79K12o78l11k76a 5444230671719

Řeší se tu prezident jako na hlavní platformě - a tou internet není. Domnívám se, že existuje něco jako kolektivní povědomí, ať už vzniká v hospodách, rodinách nebo nyní na sítích a to postupně vytváří náklonnost či odpor k jednotlivým kandidátům. Pro mne jsou tyto žabomyší miniválky ukázkou neschopnosti jak voličů, tak mnohých kandidátů a rozhoduje nejen program, ale i schopnost a vůle ho realizovat. Čím více bude plnit lidské potřeby a méně peníze a kapitál pro zbohatlíky, tím jej považuji za opravdovější a reálnější.

0/0
27.6.2017 16:28

A41n54t59o49n79í37n 60T86i12c77h90e37r30a 6786608903456

Můžete mně, prostému člověku objasnit, jak prezident České republiky strouhne peníze zbohatlíkům a naopak naplní potřeby lidí? Děkuji.

0/0
27.6.2017 21:00

J67a50r97o26s26l28a96v 36K95o22l48k21a 5664230581189

Rád, srovnejte si jen Klause a Zemana. Klaus spustil jako premiér rozdávání státního majetku bezprávním a nekontrolovatelným způsobem a jako prezident vydal šílený majetek církvi, která je jen relikt minulosti a nakonec omilostnil ty zbohatlíky, kterým za podvody hrozil postih. Myslím, že i Zemanovi by něco káplo, kdyby postupoval podobně. A obráceně - pro lidi - hovoří s nimi, nebojí se vystoupit proti zlořádům.

0/0
28.6.2017 8:11

A60n31t62o48n87í11n 27T73i12c56h59e31r90a 6596338273196

Nejsem zas takový odborník jako vy, ale něco mi říká, že prezident není oprávněn vydat jakkoliv šílený majetek ani církvi ani komukoliv jinému. Zkuste to prosím ještě jednou.

P.S.: přečtěte si po sobě poslední větu. V té je skryta podstata Zemanovy popularity. Jinými slovy: slibem neurazíš ani nezarmoutíš. Hlavně když jeho plnění není na tobě ;-)

0/0
28.6.2017 10:48

J41a75r72o69s54l25a35v 61K22o83l24k22a 5744440631429

Nepotřebuji urážet, chci vyjádřit svůj názor. Ale myslím, že PS platí podstatně více pro mnohé jiné politiky.

0/0
28.6.2017 22:59

A28n69t56o96n52í56n 66T32i33c24h68e68r74a 6456468873316

Snad se zatím ještě neurážíme... Já si jen myslím, že váš názor je zcestný a proto mu oponuji. Mimochodem, stále jste neodpověděl na moji úvodní otázku.

PS určitě platí pro mnohé politiky. Ale u Zemana je markantní, že kecá a vyjadřuje se k věcem, které ze své funkce nemůže ovlivnit. Na tom staví. A lidé, kteří si tohle neuvědomují, mu to žerou

0/0
29.6.2017 6:43

J12a34r47o84s48l15a16v 37K85o74l26k12a 5614360211949

Již vaši první větu : "Nejsem zas takový odborník jako vy," považuji za nekorektní. Nevedu žabomyší války ale píšu svůj názor o kterém máte právo si myslet cokoli ale toť vše.

0/0
29.6.2017 15:58

A88n71t88o76n29í66n 83T18i50c45h40e55r66a 6856768473366

Nezlobte se, ale já mám pocit, že se snažíte za přehnanou přecitlivělost skrývat nedostatek argumentů pro podporu svého názoru. Možná už jste sám přišel na to, jaký nesmysl jste vyslovil, jen to nechcete přiznat.

0/0
30.6.2017 8:08

A90n72t20o25n56í79n 63T49i69c65h81e49r29a 6716868573726

.... a pokud se vás můj příspěvek opravdu dotkl, hluboce se omlouvám.

V tom případě doporučuji zdržet se dalších komentářů a příspěvků na webu protože se můžete od jiných diskutérů dočkat mnohem horších a skutečně vulgárních reakcí. A to by možná váš organismus nemusel přežít.

0/0
30.6.2017 8:45

J85a72r56o21s11l44a50v 38K44o12l74k60a 5694100971789

Hulvátství, vulgarita a další negativní vlastnosti jsou problémem pisatelů, spíše lituji ubohost takovýchto projevů.

0/0
30.6.2017 16:42

B75o69h62u11m78i41r 91M34a36l58ý 6112126687302

Domluvíme se na Zemana. Já vám pomohu sbírat podpisy a vy mi potom v případě druhého kola se Zemanem přihrajete vaše hlasy. Je to tak správně pane Horáčku?

+1/0
27.6.2017 14:58

B72o52h97u92m98i13l 89M24i88c38h68a86l 3225764885881

Nemyslím. Jde spíš o to, že může dojít k nějaké podrazácké akci, takže 50 tisíc podpisů vůbec nemusí být dost, když třeba nakonec soud seškrtá půlku. Je tedy dobré zajistit, aby větší počet kandidátů měl své petiční archy neprůstřelné a mohl se zúčastnit, i kdyby někoho jiného vyřadili jinak, než u voleb.

Podpis petice kandidáta nejsou volby (v autorovu příměru góly).

Z tohoto důvodu jsem podepsal petiční arch jak Horáčkův, tak Drahošův.

Nemám ambice si přát, aby v druhém kole byl ten nebo onen, nejdůležitější je, aby kromě kandidáta Lukoilu tam byl i někdo, kdo nemá potřebu v každém projevu někoho urazit a nehrozí ostuda, kdykoliv otevře ústa. Tak daleko jsme dospěli, že takovéto minimalistické požadavky nejsou samozřejmé.

0/0
28.6.2017 6:44

B10o65h82u70m52i12r 33M55a92l54ý 6802326847512

Ano toto také o něčem svědčí.

0/0
28.6.2017 11:54

A42n47t69o23n38í31n 62T75i10c93h87e61r80a 6346418913286

Tím "přihrajete hlasy" myslíte veřejnou podporu neúspěšného kandidáta z prvního kola tomu postupujícímu? Vážně si myslíte, že se lidé při volbě rozhodují podle těchto proklamací??

0/0
28.6.2017 12:01

R24a45d47i58m 45K28a96l76a70s 2290516982541

Ono je to problematické z vícero pohledů. Kromě toho to lze vyložit i tak, že tím Horáček říká, já jsem ten silnější a blahosklonně pomohu těm slabším, aby měli šanci.

A v české kotlině pasovat se do role favorita znamená dost často předčasnou smrt.

0/0
27.6.2017 14:29

K32a67r39e46l 94K31u26č97e48r66a 7365331653880

Ubožáku! :-/

0/−3
27.6.2017 12:49

J82a90n 30S98e24m11i35k 4654867462929

zjevne si pletete vyjadreni souhlasu s kandidaturou toho ci onoho s vlastni volbou

0/0
27.6.2017 12:30

J96a28r72o45s66l12a20v 75H54e70j29n32a 4437381209

"bez „zemanovských“ podrazů"

Zemana také nemáte rád, že.

0/0
27.6.2017 11:51

L74u29k75á77š 21H35a78v39l24í85č49e29k 6378972283668

Myslím, že se pletete. V tuhle chvíli ještě nejde o žádný boj, ale o nominaci všech kvalitních sportovců. Boj to bude po uzavření nominace. Čím kvalitnější startovní pole, tím hodnotnější je vítězství. A Michal Horáček si zřejmě věří.

+4/−3
27.6.2017 10:33

L80u91k53á96š 12H53a62v80l64í25č56e20k 6278622683868

A ještě bych dodal - pokud jsou takovéhle prkotiny důvodem k nezvolení, zřejmě nebudete mít koho volit, pokud budete stejně náročný i ke všem ostatním - o čemž upřímně pochybuji.

+1/0
27.6.2017 10:46

V69a14c35l16a88v 18M35e67d27e88k 5571592265815

nikoliv. Slovy motoristického sportu i kvalifikace (nebo i předkolo ligy) patří do souboje. Prvním poraženým je ten, kdo se nedokázal kvalifikovat.

0/0
27.6.2017 13:32

J81a77r35o14s48l39a88v 40N17ě31m66e94c 5227940787681

Pozor, to ještě nejsou volby. To je o tom, kdo se do nich dostane.

+1/0
27.6.2017 10:18
Foto

M21i60r27o62s59l33a71v 22M76a71c66e85k 5781235940122

co jiného lze očekávat od nelegálního prodavače bonů ?

+4/−3
26.6.2017 20:37

A63n82t43o77n83í22n 24T38i96c39h95e14r48a 6936948403876

Já nevím.... že by nějaké ty bony?

0/0
26.6.2017 21:20

M58i76l95a42n 63S32t58e15h23l37í75k 7720139603931

Aha, takže bony se daly normálně koupit ve směnárně. :-P

0/0
27.6.2017 8:59

J35a64r40o39s61l10a83v 97N46ě87m64e30c 5367660737811

asi se pletete vexl a sázení

0/−1
27.6.2017 10:19

V75a35c96l30a45v 98M69e98d59e83k 5711702845475

sázení přišlo až po revoluci

0/0
27.6.2017 13:33

J65a93r77o12s78l83a63v 65N78ě87m74e78c 5597540987121

Nepřišlo. Černé sázky na dostihu a hazardní hraní byly před.

0/0
27.6.2017 15:51

V31l47a49s55t98i46m15i40l 58K36r94a40u78s 3763374234233

Snad poprvé s článkem pana Stejskala nesouhlasím. Nabídka Michala Horáčka je sice neobvyklá, nicméně neporušuje žádná pravidla hry. Porovnání s fotbalem zde vůbec nesedí.

Nevím, co vedlo Michala Horáčka k dané nabídce. Možná tím chtěl jenom zabodovat u voličů. Možná doufá, že mu Jiří Drahoš nabídku oplatí a budou sbírat podpisy společně pro oba dva kandidáty najednou. Ani to by pravidla hry nijak neporušovalo. Ti dva zatím nejsou ještě soupeři, jde jenom o to, aby se dostali do hry. Toto řešení však má jedno úskalí. Oba dva by totiž museli důvěřovat podpisovým listinám dodaným tím druhým. Pokud by tyto listiny vykazovaly vysokou chybovost, mohlo by to ohrozit registraci kandidáta.

Jinak ale rozhořčení pana Stejskala nechápu. :-)

+3/−4
26.6.2017 18:58

M97a31r69i51e 34P87o89k27o20r56n19á 9555664480

Horáček vyloženě trapný. V jistých situacích si hrát na dobroděje zavání povyšováním se nad soupeře. Divím se, že mu někdo z jeho týmu takový hloupý nápad zavčas nerozmluvil.

+10/−1
26.6.2017 17:20

M24i10l57o62š 33D31v38o48ř28á87č46e52k 2525878320854

Po prochazce po bulvaru Horacek zavesil svuj nevolitelny frak do skrine, pred kterou ted stoji v protizemanovskych spodarech. Nezavidenihodny to stav.

+5/0
26.6.2017 17:00

S11l59a60v64o60m32í38r 59B95e59n59e37š 6872887950844

Až dosud jsem se domníval, že kdyby druhé kolo bylo (nedej Bože) mezi panem Horáčkem a panem Drahošem, nešel bych k volbám.

Ale nyní mám tendenci k nim přeci jenom jít a dát přednost panu Drahošovi před panem Horáčkem. V této záležitosti se zachoval jako skutečný chlap: "Pomoc nepotřebuji, jsem dospělý, chci být prezidentem, musím si to vyřešit sám."

Pan Drahoš se zachoval naprosto správně a nad panem Horáčkem vyhrál o tři parníky.

+4/−1
26.6.2017 16:52

A91n86t79o40n31í23n 13T91i84c59h13e81r15a 6806458113936

Chápu jak počin Horáčka tak i reakci Drahoše, ani jeden z nich se za to nemusí stydět.

Doporučuji ovšem vaší pozornosti reakci Hilšera, který se k tomu naopak postavil vstřícně

0/0
26.6.2017 17:03

S34l55a58v93o11m87í91r 70B97e65n73e71š 6102597380904

Já vysoce oceňuji reakci pana Drahoše a on jediný z těch tří se podle mého názoru zachoval zcela správně.

Vyjádřím svůj názor: Jemu v této souvislosti dávám výbornou, ostatním dvěma nedostatečnou.

+2/−1
26.6.2017 17:07

A61n60t65o18n91í64n 86T56i68c78h11e29r56a 6546248243576

... a docela mě pobavilo, jak málo stačí, jaká málo významná ptákovina, aby člověk změnil názor a kandidáta volil. Jestli takhle uvažuje většina lidí, pánbůh s námi. A vůbec se nedivím, proč vyhrál poslední prezidentskou volbu ten kdo ji vyhrál.

+1/0
26.6.2017 21:16

V43a63c43l47a89v 89M97e87d68e32k 5561392295835

samozřejmě - pokud máte 3 kandidáty, jejichž zatím jediným programem byl u všech tří stejný antizemanismus, každá prkotina rozhodne.

+1/−1
27.6.2017 13:35
Foto

J98a73r89o52m30í78r 91H12l69u67b12e34k 2316860714231

Pane Stejskale, jako novinář si musíte dát sakra pozor na chyby, v první řadě mám na mysli pravopisné (týmy měly). Taky jste si mohl odpustit frázi "zemanovské podrazy", když kritizujete podrazy jiné. V tomto případě bych se toho vyvaroval, aby takový "vrtala", jako já, Vám neměl co vyčíst. A potom ještě jeden dotaz? Kde berete tu jistotu, že pan Horáček je nadprůměrně inteligentní? Pokud by byl, tento blog by vůbec nevznikl.

+6/0
26.6.2017 16:38

O23l66g95a 94P52a70v70l66í30k32o41v40á 6264488947112

No, tomu Horáčkovi změřili, tuším, trochu nadprůměrné IQ a někteří lidé podle toho usuzují na vysokou inteligenci :-)

+1/0
26.6.2017 17:10
Foto

L55u66b11o93m44í64r 40S92t75e45j64s67k21a25l 1546784158792

Pro p. J. Hlubka: Pravdu máte, pokud jde o pravopisné chyby, někdy i hloupé překlepy. Neměly by být, ale jsou - jsem člověk chybující, nepozorný, navíc blog nevzniká v nějaké redakci, ale za plného domácího provozu. I to má někdy na jeho podobu neblahý vliv. Nicméně za upozornění děkuji, hrubá chyba je opravena. --- Sousloví "zemanovské podrazy" jsem použil záměrně, kdo chce, porozumí.--- A do třetice: Nenapsal jsem, že Horáček je nadprůměrně inteligentní; má formulace vyznívá poněkud jinak. Nevím, jak moc je inteligentní, ale inteligentní po mém soudu je - dostatečně inteligentní na to, aby odolal pokušení "obohatit" svoji kampaň nabídkou, která na sto honů smrdí "sluníčkářstvím". --- Díky za vaši reakci.

0/0
27.6.2017 8:01
Foto

J27a12r77o46m81í58r 22H71l78u37b37e84k 2856360844261

Děkuji za reakci. S tím pojmenováním inteligence pana Horáčka jako nadprůměrné jsem to přehnal, nenapsal jste to, ale vyznělo to tak. Ale na druhou stranu jsme inteligentní všichni, všichni umíme mluvit, mnozí i psát smysluplné věty s jakýmsi obsahem a jsou i jedinci, kteří psanému textu porozumí a já jsem porozuměl, v textu zastřeně dehonestujete Zemana a preferujete Horáčka. Ostatně je to Vaše věc. O psaní blogů mi nemusíte nic říkat, sám s tím mám zkušenosti. Přichází to spontánně a musí se to rychle napsat , než to opustí hlavu. Systémové nebo logické chyby mohu udělat, ale dávám si veliký pozor na chyby pravopisné, ty jsou totiž nejvíc vidět. A na závěr, nebyl jsem a nikdy nebudu voličem Zemana a to na jakýkoliv post. Jen aby nedošlo k omylu.

0/0
27.6.2017 10:21

B56o51h56u24m57i35l 13V28a17n15ě12k 5552145762626

Pane Stejskale,

co když jde o dobře promyšlený marketingový tah, který

1) ukáže Horáčka v dobrém světle - pomáhá svým protivníkům

2) přinese Horáčkovi další hlasy - přitáhne podporovatele Drahoše a Hilšera a ti mohou dát i podpis Horáčkovi, když už jim umožnil podepsat archy jejich kandidáta.

To přeci ještě není hlasování a mohu podpořit třeba všechny kandidáty

+4/−1
26.6.2017 16:32

S34l46a42v76o98m76í29r 29B44e32n92e61š 6652487600784

Jestliže Drahoš chce být prezidentem, musí si to zařídit sám.

Bylo by smutné mít prezidenta, jenž ke zvolení potřebuje pomoc od bůhvíkoho. To by jen vrhalo stín pochybností na jeho schopnosti.

Reakci pana Drahoše, kterého mimochodem nemám rád a nebudu volit, plně chápu. V této věci stojím za ním. Zcela výjimečně, ale o to rozhodněji.

+2/−1
26.6.2017 16:37

S40l35a97v97o37m58í64r 58B90e98n58e39š 6752557650664

Já být na místě Drahoše, pěkně bych Horáčka hnal.

Zastávám názor, že určité věci si člověk musí řešit prostě sám. Vždy je lepší, když si záležitosti Slavomíra Beneše vyřeší Slavomír Beneš, než kdyby to měla udělat jeho milenka M.V. nebo jeho kamarád pan B.M. Vždy je lepší, když si záležitosti Ferdy Vopršálka vyřeší Ferda Vopršálek, než kdyby to měl za něj dělat Franta Vokurků. A stejně tak vždy je lepší, když si záležitosti Jiřího Drahoše vyřeší Jiří Drahoš, než kdyby to za něj měl dělat Michal Horáček.

Na Drahošově místě bych panu Horáčkovi odpověděl, ať nestrká do mých záležitostí nos, že si je umím ohlídat a zařídit sám.

+3/−2
26.6.2017 16:30

A11n74t12o47n53í58n 85T48i36c31h21e91r63a 6736468793556

Vám, jako uctívači našeho současného prezidenta, bych doporučil, ať se nesomrujete do záležitostí ostatních kandidátů.

0/−1
26.6.2017 16:33

S36l71a30v16o78m35í75r 80B82e85n10e27š 6892537870664

Vyjadřuji svůj názor.

Zatím ještě nenastala taková totalita, aby to bylo zakázané.

Možná se k tomu schyluje, protože v některých státech EU se už ani nesmí na některá témata hovořit, ale to, co jsem napsal, zatím ještě smí napsat kdokoli.

Nebudete mi předepisovat, co smím a co nesmím psát.

+1/0
26.6.2017 16:39

A35n59t89o45n22í35n 80T48i58c70h15e46r72a 6936278613786

Nikomu nic nezakazuji, pouze doporučuji jako reakci na vaše doporučení. Tu omáčku o totalitě jste si mohl odpustit, ale chápu, že někteří lidé, hlavně ti s utkvělými představami, mají trvalou potřebu zveličování a přehánění.

0/−1
26.6.2017 16:55

S82l48a83v44o60m32í49r 36B65e69n72e85š 6312467770324

Děkuji za doporučení, avšak po zralém uvážení jsem se rozhodl, že se jí nebudu řídit.

0/0
26.6.2017 17:03

S34l38a23v56o43m43í10r 89B80e56n17e29š 6382187880684

A ještě jednu věc Vám napíši, pane Tichero:

Všimněte si, že já jsem se ani tak nevyjadřoval k záležitosti pana Drahoše, jako spíše obecně. Že vždy je lepší, když záležitosti občana X vyřeší občan X. a záležitosti občana Y. vyřeší občan Y, než kdyby to měl být někdo jiný.

+1/0
26.6.2017 17:05

A47n48t17o14n14í31n 74T37i50c19h55e65r18a 6626378343366

Nu p.Drahoše jste snad zmínil také ne? Já naopak beru vzájemnou pomoc a nejen v politice jako běžnou realitu

0/0
26.6.2017 21:19
Foto

J24i47ř65í 13H15e45r48m48á93n63e14k 4246292972570

Vzájemnou pomoc kandidátů a tedy soupeřů? To je jen špatný sen a nejapný výmysl. To nikdy nebylo a nebude.

0/0
28.6.2017 9:39



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.