Diskuse

Už zase řešíme morální dilemata. Jako za komunismu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MW

Též jsem našel odkaz na tento blog na Forum24

já mám morální dilema vyřešeno jednoduše - rozhodl jsem se iDnes, ještě před pár lety můj nejoblíbenější portál, v jakékoliv jeho podobě nečíst. Jednoduché jako facka - neseriózní médium, nezaslouží si mou pozornost. Pokud by se takto zachovalo násobně více čtenářů, ztratí Dnes to nejhodnotnější - ne, není to, bohužel, čest, ale - čtenost. A co budou noviny bez čtenářů??

Bohužel, se tímto ochuzuji o jistě zajímavé postřehy blogerů iDnesu, které jsem měl rád. Za mne osobně bych jim doporučil najít si jinou platformu a vyjadřovat se tam paralelně nebo ještě lépe na iDnes umístit jen link na nové místo a své čtenáře si naučit chodit jinam. Pak, řekněme do půl roku, Dnes opustit.

Jednoduché, čisté, demokratické, nenásilné.

0 0
možnosti
Foto

Ano, řešíme. Ale s výhodou znalostí minulé doby a jejich výsledků. Proto jsou mylná postavení jedince daleko závažnější, neboť si může uvědomit onu historii.

Karma.

1 0
možnosti
RV

Nečíst forum24, o vašem příspěvku bych se nedozvěděl. iDnes.cz jsem vyřadil ze své záložky zpravodajských serverů, které každé ráno pročítám. A to jsem ještě před pár týdny, byť s nechutí, občas nakouknul a vybíral případně zajímavé "nepolitické" příspěvky a před pár lety jsem sledoval iDnes občas i několikrát denně.

Vaše rozhodnutí má jeden nepopiratelný důsledek. Vašim rozhodnutím zvyšujete kredibilitu něčeho, s čím sám nesouhlasíte. Jako byste byl jedním z tisíců členů KSČ, kteří i přes svůj osobní vysoký morální kredit dodali vedení KSČ hodnověrnost, díky které si mohli dovolit popravovat, věznit a šikanovat své odpůrce. Byť vy sám s tím bytostně nesouhlasíte, svým přístupem se podílíte na legalizaci takového postupu.

2 0
možnosti
Foto

S tím, že by majitel eventuálně ovlivňoval svá média, prostě počítám, a podle toho filtruji, co čtu a jak to čtu. Je mi rozhodně příjemnější, že MAFRA patří konkrétní osobě slovenského původu žijící v ČR (byť dnes přes svěřenecký fond) než když patřila Rheinisch-Bergische Druckerei- und Verlagsgesellschaft (1996 - 2013). Média prostě vždy někomu patří.

2 0
možnosti
JP

Je vám příjemnější, že Mafra patří podvodníkovi, lháři, hulvátovi, sprosťákovi, který média ve svém vlastnictví zneužívá v politickém boji stejně jako v konkurenčním, že novináři, kteří jsou zaměstnanci této mediální divize Agrofertu se zpronevěřují svému poslání, ale hlavně že to nepatří cizákům, kteří Lidovky ani MF Dnes ani náznakem neovlivňovali, jak svědčí bývalý šéfredaktor Lidovek i MF Dnes P. Šafr. To není příliš moudré.

0 0
možnosti
Foto

Jsem předplatitel MF Dnes a kdybych nevěděl, že ji vlastní pan Babiš, tak bych to ze článků nepoznal. Tento deník mi svou protibabišovskou zaujatostí připomíná ČT. Proto nechápu, co komu může vadit.

4 2
možnosti
Foto

Tak, já i přes to, že na cenzuru na IDnes občas nadávám, tak musím objektivně uznat, že ve srovnání s jinými weby je zde cenzura minimální.

Např. na Parlamentních listech, Nové republice či Svobodných novinách je cenzura určitě větší než na blogu IDnes.

To musím objektivně uznat.

1 0
možnosti
Foto

KARMA.

Máte pravdu a dokud můžete svobodně psát, tak se tu dá pobývat.

Já vaše dilema chápu, zásadní problém je i v tom, že když se jednotlivec či několik zachová striktně morálně, tak své názory budou dál šířit ti ostatní a morální úroveň bude na skluzavce.

Je však také problematické si hranici nejen vytyčit, ale také uhlídat, aby se poznenáhlu nenápadně neposouvala a zůstala na svém místě.

Potvrzuji text pana Válka níže, abych to neopakoval.

Držím vám palce.

3 0
možnosti
Foto

Striktně morálně? A to kdy, kde a jak?

1 1
možnosti

Muže zdobí činy - tak nač tolik slov.

1 0
možnosti
Foto

Pan Stejskale, mezi autory politických blogů jste jediný, jehož příspěvky stojí za to číst, resp. z nichž se člověk dozví něco, co rozšíří jeho obzor. Vzhledem k tomu, že blogosféra je prezentována jako prostor pro svobodné vyjádření názorů a že na rozdíl od redaktorů nejste Babišem placen, můžete pokračovat s čistým svědomím do doby, než vás začnou cenzurovat. Těším se na vaše další blogy:-)

7 0
možnosti
Foto

Cenzura je na všech webech. To jsem měl možnost poznat na vlastní kůži.

Přes všechny problémy, které na blogu IDnes jsou, tak je zde pořád cenzura minimální.

Třeba na webech, které jsem jmenoval výše by si blogeři jako je pan Stejskal, ani "neškrtli". A to je rozhodně škoda pro všechny.

1 0
možnosti
TP

T19o33m63á83š 26P13í75c68l

17. 5. 2017 11:25

Já sem píši proto, že si tady článek pár čtenářů najde.

Svědomí mám v tomto směru čisté, admini, kteří jsou napůl slouhové Bureše a napůl svazácká neomarxistická úderka, beztak házejí klacky pod nohy každému blogerovi s nezávislým myšlením.

Pokud jde o úvahy psát někam jinam, stejné výhrady jako k Burešovi mám i k majitelům dalších velkých médií - Bakalovi a Kellnerovi.

3 2
možnosti