Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, úroveňcnašich soudů začíná být tragická. Někdy mám dojem, že kdyby Miladu Horákovou soudili dnes, že ji odsoudí také.

10 1
možnosti
Foto

Samozřejmě. Sice ne k trestu smrti, ale kdyby se třeba spolčovala s Ruskem proti zájmům současné vlády, nějaký trest by asi dostala.

A povězte, paní Jandová, z čeho jste si udělala ten dojem o tragické úrovni soudů? Vy máte právnické vzdělání a studujete rozsudky. Nebo je to jen takové to povídání od plotny a puštěné TV?

2 5
možnosti
Foto

Ale pane kolego, vždyť je to naprosto stejné jako při použití zbraně. Už se mi ty paragrafy vykouřily z hlavy, ale v zásadě to je u krajní nouze vždy tak, že pokud odvracíme hrozící nebezpečí, které je větší než spáchaný trestný čin, tak mohu nebo dokonce musím střílet, popřípadě řídit auto ožralý.

Ale už nesmím jet ožralý z nemocnice zpátky, to zase ne.

Ale to, co řekl soudce přece neznamená, že se obžalovaní žádného trestné činu nedopustili, spíš to vyhodnotil tak, že jednali v dobré víře a snaze.

To se prostě může stát. Já na vojně v dobré víře a snaze zadržoval vojákům poštu do té doby, než mi odříkali odstavec 1 Zák.1.1. Dobrou vůli jsem měl, neobohatil jsem se, ale prostě jsem porušil vojenské řády.

"„Nepochybně nevytvořili situaci, kterou byli v určité chvíli nuceni řešit. Rozhodně nebyli těmi, kdo by měli nějaký prospěch. Naopak soud má za to, že není důvod nevěřit tomu, že byli vedeni snahou vyřešit danou záležitost tak, aby šlo o řešení pro hlavní město Prahu co nejlepší,"

Zdroj:http://lubomirstejskal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=550685

0 0
možnosti
Foto

No vy jste to zase zmatlal, jak je vaším zvykem. No nic, hlavně, že jste se vyjádřil :-\

6 0
možnosti
  • Počet článků 4816
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 836x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal