Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. Možná poslední, protože jsem byl donucen šikanou jedné administrátorky svůj blog zrušit. Nehodlám se podřídit výmyšleným zdůvodněním. Proto raději sám ruším svůj blog. Děkuji vám za podporu Izraele a přeji pevné zdraví.

0 0
možnosti
Foto

Díky za zprávu. Já jsem měl dnes také kontroverzi s administrací (v mém případě jde o záležitost autorských práv) a jsem v podmínce ve stylu ještě jedna chyba a konec. Damoklův meč visí těsně nad hlavou a je nebezpečně ostrý. --- Je mi líto, že odcházíte, budete tu chybět. Pevné zdraví i Vám. V podpoře Izraele neustoupím. Snad se občas setkáme na Blogosféře. Děkuji za vše. Martine.

0 0
možnosti
JL

Pane Lubomíre Stejskale. Jiz v minulosti jsem vam napsal o neuveritelnem systemu vedeni Izraele a ceste se k vedeni teto zeme dostat. Ctyri celostatni volby ve dvou letech je unikat. Hovorime o jedne nejstarsi demokracii v historii sveta. A tak uboha organizace.

Proto zde nezalezi kolik politiku bude stat ridit. Nejdulezitejsi slozkou je zastoupeni politikem, ktereho si obcan vybral a dal mu duveru. Pomer volicu na jednoho politickeho zastupce na urcenou dobu je ten nejdulezitejsi cinitel.

Zde Izrael ma urcity deficit. Jeho organizace rizeni statu tento krok nema.

Muj postreh je osobni. Sila statu je urcena prave ve volbach, proto mi zalezi na sile Izraele co by statu urcujiciho mir v teto oblasti. Nechtel bych, aby spatna organizace teto zeme tuto silu zmensovala.

0 0
možnosti
PK

Ano, souhlasím, zdejší parlament je určitě naddimenzován....

1 0
možnosti
  • Počet článků 4798
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal