Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Btw Jeruzalém a Haifu jsem navštívil před čtyřmi roky a vzpomínám se slzou v oku...

0 0
možnosti
Foto

Vůbec ho neznám a nebude to asi jenom tím, že izraelskou ligu prakticky nesleduji. Co jsem však v poslední době hodně sledoval, je izraelský seriál FAUDA. Nemohl jsem se od něho odtrhnout a všechny čtyři série jsem zvládl za měsíc. Dnes mne ale hlavně zajímá, jestli Slávie vyhraje v Liberci ;-)

0 0
možnosti
Foto

O. Bačo začínal ve Zlíně, pak se přesunul do Rumunska (hrál za Gas Metan ve městě Medias v Sedmihradsku) a od roku 2021 působí v Hapoelu.---Já na Faudu nemám čas, neb sleduji nejvyšší izraelskou ligu...---U nás jsem také slávista, takže samozřejmě držím "našim". Jinak Hapoel hrál už odpoledne, podlehl Beerševě 0:1 a Bačo s kapitánskou páskou odehrál celý zápas. Výsledek = špatný start do nadstavby.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS