Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Zdejší administrace má zřejmě v této otázce jasno: na titulku se během včerejška a dneška dostaly pouze blogy těch, kteří se pana prezidenta zastávají, zatímco ti, kteří ho za jeho počin kritizovali či ironizovali, neměli nárok... :-)

14 14
možnosti
Foto

Nojo. Já sice nikoho nekritizoval, ba ani blog. polemiku k jiným autorům do blogu nezpracoval, ale na titulku sem se dost dlouho taky nedostal;-D

1 0
možnosti
JN

Já samozřejmě beru, že být umístěn na titulku není nároková záležitost, ale přece jen, byly zde ještě nedávno doby, kdy tohle bývalo vcelku vyvážené (tedy, že na titulce byl jak blog, který např. kritizoval Zemana, tak i ten, který se ho zastával). A jestliže včera a dnes se tam zatím dostaly ohledně tématu Pavlova podpisu jen ty z jedné strany (pan Stejskal dokonce dvakrát), tak mi to přijde trochu zvláštní...

5 2
možnosti
Foto

Já to beru všechno, neb i zde, tedy na těchto stránkách, je často dost dobá šou-dva, tři, hop-dva,tři;-)

0 0
možnosti
MM

Vy jste ten pravý stěžovatel, včera jste mě smázl protože mudruju, zatímco vy zvedáte nožičku abyste očůrávál nohavice svých oponentů.

Pane učiteli..:-P

12 3
možnosti
Foto

To si teda dovolil dost;-OA co se zvedá Vám, když si někdo dovolí vám ,,oponovat"?;-)

4 2
možnosti
MM

Mně nic, ani panu Nožičkovi. Snad jen vám hladina intelektuální vtipnosti, kterou musíte za každou cenu nějak prodat. :-/

9 2
možnosti
Foto

A zase, a dost nemoudře, vedle. Nejsem kšeftman, ani nejsem ke koupi. A nikdy jsem nebyl. Je ovšem pravdou, že schopnost se zasmát, potažmo i leccos pochopit, je i otázkou intelektu;-)

2 1
možnosti
MM

Tak jo, pusťte si zase záznam jak Škvorecký mluví v listopadu 89 na Václaváku z balkónu. Jen se obávám, že je to neléčitelné.

Hezký den.

2 2
možnosti
Foto

;-DNeléčitelné je, když někdo zůstává ,,zapouzdřen" V BUBLINĚ. I v digisvětě, neb tam je to obzvláště nebetpečné. Vč. inteligence u takto se projevujících, což ovšem není můj, ale jejich problém:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 4807
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal