Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K28a19r16e75l 65O52r18l69í98k

27. 10. 2022 17:26

Opravdová víra je imunní proti všem útokům na víru i na Bibli:

„Já jsem ta cesta, pravda a život,“ odpověděl Ježíš. „Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne." (Bible, evangelium podle Jana 14, 6)

"Jsem si jist, že smrt ani život, andělé ani démoni, věci přítomné ani budoucí, žádná moc, výšina ani hlubina ani nic jiného v celém stvoření nás nemůže oddělit od Boží lásky v Kristu Ježíši, našem Pánu!" (Bible, List Římanům 8, 38-39)

"To hlavní v tvém slovu je pravda..." (Bible, Kniha Žalmů 119, 160)

1 0
možnosti

J90a85n 94M44a56r11e80k

27. 10. 2022 1:27

Připoměl jste mi jednu věc: V Bibli...Starém zákoně se hodne 'mluví' o Hetejských. Jednou jsou to synové Het... pak Hetejští a ktitici Bible,to považovali za výmysl Žádní Hetejští nikdy nebyli. Jenomže pak několik anglických archeologů začalo 'kopat' ve středním Turecku a ECCE! Narazili na hlavní město Chetitské říše Chatušaš. A také nalezli smlouvu o neútočení mezi Egyptem a říší Chetitskou. A to v době největšíhi egyptského rozmachu. Našli tam tisíce hliněnýh tabulek s Chetitským písmem. Prý je původně našli turečtí kluci a házeli je po sobě. A myslím, že to byl český vědec Bedřich Hrozný, který decifroval jejich písmo.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, panem Marku, děkuji za příspěvek.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS