Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Může. Například já u nich byl 4 x8-o Nejdřív jsem si místo ztracené občanky vzal pas, aby mě komise sdělila, že je propadlý. Podruhé jsem se byl zeptat, jestli stačí řidičák, abych se dozvěděl že ne. Pak jsem zapadlou občanku našel a napotřetí odvolil, abych cestou domů zjistil, že jsem tam zapomněl čepici, tak jsem se vrátil počtvrté. Ještěže mám volební místnost na pantofle.:-)

2 0
možnosti
Foto

Hlavně, že jste vždy trefil domů.

1 0
možnosti

Plachty s politiky mě taky udivily. Ale podle mě se pam Mareš nemusí moc roztrpčovat, málokdy totiž rozhoduje jeden hlas. Oni to ostatní odvolejí za něj. A protože píše na Neviditelného psa, je to asi pravičák nebo Pirát a těch je v Praze dost.

0 0
možnosti
Foto

Pan Mareš má pravdu. Kdyby každý nepochopa mohl volit dvakrát, byla by volební účast dvojnásobná.;-) A navíc by ubylo šikany !!;-D

1 0
možnosti

Pane autore, použiju Váš nadpis....

Když si člověk u volební urny připadá jako blbec...

Sice to u těchto voleb tak nějak nepřichází v úvahu do obecních zastupitelstev, ale u voleb do poslanecké sněmovny ano, protože si stejně volební strany udělají sami co chtějí.Viz opoziční smlouva a nebo i když některá strana vyhraje volby, tak ostatní strany se dají dohromady a vítězná strana utře pusu (nechci to napsat vulgárně).

Takže k čemu mně je demokraie a demokratické hlasování když po volbách to stejně neplatí?Sice chodím k volbám pravidelně ale mnoho mých kamarádů nechodí, právě z tohoto důvodu, že si stejně politici udělají to co sami chtějí.

Takže mně vysvětlete pojem demokracie a přesvědčování voličů aby k volbám přišli, když po volbách to už neplatí.

Pokud to trochu přeženu, tak to je vlastně jako za komunistů...stejně tam jsou zvoleny strany, které tam převážná většina voličů nechtěla.

1 1
možnosti
Foto

Pane Hnyku, omlouvám se, ale pojem demokracie Vám vysvětlovat nebudu, není to na pár vět v diskusi, ale na obsáhlý článek. A těch je na internetu dostatek. Jen připomenu, že demokracie znamená také respekt k volbě jiných. Vše ostatní je záležitost volebního systému, ani jeden není ideální, ostatně ani demokracie není ideální, jen patrně nejlepší ze všech ostatních (volná interpretace Churchilla).--- S těmi komunisty jste to přehnal nikoli trochu, ale extrémně. Protože za jejich režimu byli voleni kandidáti, které tam chtěli mít oni, zatímco za demokracie se do zastupitelstva dostanou ti, koho z dané pluralitní nabídky vyberou voliči. Je ovšem chyba, a je to vlastně i absurdní, pokud lidé volby ignorují a následně si stěžují na to, že v zastupitelském sboru jsou strany, které tam převážná většina občanů nechtěla.

0 0
možnosti

Tak dříve se dalo požádat o návštěvu s volební urnou, to už se zrušilo?

0 0
možnosti

Nic se nezrušilo! Stále máte možnost požádat volební komisi, aby vás navštívila doma s přenosnou urnou.

2 0
možnosti

Mně jednou nedovolili odvolit, protože jsem místo občanského průkazu předložil potvrzení o nahlášení jeho ztráty. Na tom sice bylo napsáno, že nahrazuje občanský průkaz, ale oni mi řekli, že v dokumentech je, že musím předložit občanský průkaz, a není tam nic o tom, že to může místo něho být i potvrzení o nahlášení jeho ztráty.

Tady bychom se mohli bavit donekonečna. Já bych poukazoval na skutečnost, že tam je napsáno, že to nahrazuje občanský průkaz, oni by poukazovali na to, že v reglementech stojí, že to musí být občanský průkaz. Obě strany by měly svým způsobem pravdu, ale konečné řešení mají stejně v rukou oni.

Dnes už náhradní občanku vystaví na počkání, takže už by se to ani opakovat v podstatě nemohlo. Tehdy to ještě bylo tak, že to vystavovali s odstupem několika dní.

0 0
možnosti

Ani dnes vám nikde občanku nevystaví na počkání! Po zaplacení poplatku vám ji vystaví v pracovních dnech do 24 hodin. Ale je tu jeden drobný zádrhel, pro tu novou občanku si musíte dojet do Prahy na Ministerstvo vnitra!

1 0
možnosti
  • Počet článků 4799
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 839x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal