Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechápu, že na Karla Trčálka stále reagujete. Nekrmte trolla. Nejlepší je si ho nevšímat.

2 0
možnosti
Foto

Ale no tak, samozřejmě že jsem nepochybovala o tom, že článek psal pan Trčálek a předtím jsem četla Váš článek a znám i článek pana Burgeta. Já do diskuzí moc často nevstupuji ( maximálně odpovídám na svém blogu). Pan Trčálek mi připadá jako darebný školák a protože než jsem se stala "kancelářskou myší" byla jsem vychovatelka, tak mě napadlo použít na něj "pochvalu". Jen jsem si myslela, že se nad ní ušklíbne pan Trčálek a ne Vy. Jasně, že mi taky někdy leze na nervy, hlavně když se pokouší parodovat parodii.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za vlídnou reakci. Mohl jsem dopadnout hůř ...

0 0
možnosti

Zde je to věcí že selhává administrace blogu - otázka i zda záměrně a z jakého důvodu?... je potřeba uvedené pirátské trollí blogy stahovat a poskytovat čas autorovi na jejich předělání - tedy smazání veškerého odkazu (zejména z názvu a úvodu, a po zkušenostech s trollím autorem i z jejich zřejmého vyznění ) odkazující na před ním zveřejněné originální blogy. Autor minimálně má prostor reagovat tímto způsobem ve zkrace v diskuzi nikoliv ve veřejném prostoru samotného blogu. Neměl by to být problém už vzhledem k tomu že i v diskuzi pod mistrem Trčálkem jsou mazány kvalitní příspěvky buď bezestopy(může autor blogu mít tato práva?) nebo s příznakem "trolling" administrací.

- troll je účastník online diskusních fór, chatů či blogů,

- začíná hádky, provokuje čtenáře na internetu a rozsévá neshody tím, že zveřejňuje záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům. (mnohdy až dehostenace autora nikoliv jen tématu)

- Jeho cílem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě[1][2] nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi[3] a odklonit se od tématu debaty.(viz. pneumatiky)

- Cíle mohou být rozličné, od propagace nějakého výrobku přes politickou dezinformační činnost až třeba k propagaci nějakého náboženství. (např. zde propagace Antikrista či bezbožství ...)

- Trolling bývá často spojen s internetovými útoky a kyberšikanou.[5 ) (systematický výběr autorů kteří jsou zde obětí trollingu mistra Trčálka - typicky autor LV )

- Cílem trolla je bavit se rozvracením diskuse.(aspoň někdo se baví když ne originální autoři - viz. reakce zdejších autorů dotčených blogů)

Případné hraniční následky této závadné anonymní činnosti konané v internetovém prostředí přes klávesnici je možné se dočíst zde:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

0 0
možnosti
Foto

No, to jste mohl odpovědět v té diskusi. Od toho jsou.:-)

2 0
možnosti

Stejně také i pan Trčálek pokud reaguje na jiné články ... od toho je diskuze ... blog je pro originální (a netrollí) tvorbu ...

0 0
možnosti

Začíná to být už lehce na pomezí stalkingu.

0 0
možnosti
Foto

Pro p. Leinera--- Že by až tak? Kolega Trčálek a stalker? To se mu asi líbit nebude ...

0 0
možnosti
Foto

...že by ho ve vztahu k Alžbětě II. napadlo totéž co mě, je asi tak pravděpodobné, že já budu po listopadových volbách v Izraeli sestavovat tamní koaliční vládu - podle toho jak se berete vážně, mám dojem, že tomu tak skutečně bude.

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120% }a:link { so-language: zxx }

0 0
možnosti
Foto

Pro p. Lněničku--- Já se beru tak vážně, že do Izraele raději nejezdím, abych tam nevyfasoval nějakou vysokou funkci, protože to bych prostě nedal. V Egyptě mi nic takového nehrozí, tam si mě nikdo nevšímá ...

0 0
možnosti

Tohle mi ale už připadá malicherné a nedůstojné člověka, který sám píše inteligentní blog.

2 0
možnosti
Foto

Pro p. Trnkovou---Malicherný a nedůstojný člověka s vysokou inteligencí a mimořádným literárním talentem byl především nesmyslný atak p. Trčálka na p. Burgeta. To že mám inteligentní blog (dle Vás) neznamená, že se oběť (literárního) útoku nemohu zastat.

0 0
možnosti

Ještě si dovolím doplnit excelentní rozbor pana Stejskala o zásadní informaci a totiž tu, že stejnou výchozí situaci použil Evžen Ionesco, ovšem krapet dřív, ve své hře Plešatá zpěvačka, kterou jsem do značné míry parafrázoval, pardon, parodoval.

Nechápu, jak pan Stejskal mohl tento odkaz přehlédnout, zřejmě se tak stalo jen nedopatřením.

1 0
možnosti

"Dám ti papuče své tchyně, když mi dáš rakev svého manžela." :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS