Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to lidské, také se musím pochlubit. Kdysi dávno mě pozvali na Hrad - žádné slevy, vše grátis a zlatý hřeb Vašek!

Tedy nijak jsem se tím nesvěřoval, ale stejně jsem, jako autor, dlouze přemýšlel, zda mi ta jízdenka( MHD) stojí zato....

0 0
možnosti

Tu slevu nechci zadarmo!

0 0
možnosti

Fakt jste se už narajzoval dost?;-D

1 0
možnosti
Foto

Podle paní Holubové ano.

0 0
možnosti

Z Londýna je to kousíček, pustíte si film a dáte zákuse s čajem a jste tam...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Z Londýna možná, ale toho v Ontariu (mám tam bratrance). Jinak mi stačí zkušenost z linky Praha - Toronto ...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS