Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Koukám na fotku toho umyvadla a vím svoje. Staré funkční umyvadla měly lavórovitější tvar, t.j. čím více ke kraji, tím kolmější stěna. Po zašpuntování a napuštění vody mohl člověk dělat vlny (třeba při přepírání drobných věcí) a nic nevyšplíchlo ven z umyvadla.

Podobný dyzajnérský skvost z porcelánu, jaký máte Vy, jsem zažil někde na hotelu. Zašpuntoval jsem, napustil trochu vody a jal se máchat pár fuseklí. Ale ouha, i drobná vlnka, ničím nebržděná, snadno a lehce vyšplouchávala bokem a voda byla všude, i v pantoflích.

Pravdou ovšem je, že na starém umyvadle nešlo nic odložit na okraj.

Pokud tedy slouží nová sanitární keramika vaší koupelny pouze k holení a odkládání víčka (drobný textil pere pračka), tak jste si pořídil krásnou a plně funkční věc R^;-)

0 0
možnosti
VF

Tak jsem tu na správném místě, chodím si sem jen tak obyč. číst a popovídat:-).

0 0
možnosti
Foto

Takové střípky normálního života. Potěšilo.

0 0
možnosti
JM

J77a28n 60M23a97r32e48k

19. 6. 2022 16:09

Kompilace ptákovin? Vůbec ne. Pobavil jste mne. Víte, takových naprosto 'bezvýznamných' momentů v životě jsou tisíce. Člověk si jich mnohdy ani nevšimne. Ale napsat o tom čtivý blog? Karma jako New York!!!

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jane. A ten slogan se mi líbí. Karma jako NY. Za to si zasloužíte R^.

0 0
možnosti
PK

Byl k něčemu, doplnil jsem si obrázek o vás, je ještě pozitivnější než předtím:-)R^

0 0
možnosti
LJ

Mnohé blogy mi přidávají vrásku do tváře. Toto je jeden z mála, který mi jednu vrásku vyhladil a přidal úsměv.

0 0
možnosti
JD

Tak to víčko a ta pěna, to je znamení!

Běžte rychle vsadit Sportku! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Ze Sportky nic nebude, žena dodělává bramboráky a pak rychle na zahradu. Pohoda ve stínu s výhledem na hory. Siesta, relax, poloha ležící, spící ...

1 0
možnosti
Foto

trochu o ničem ... ale muselo to ven.

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že jste ten blog tak trochu nepochopil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 4807
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal