Diskuse

Čtyři tisíce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blahopřeji a zasloužená karma :-)R^

0 0
možnosti
Foto

I Vám velké díky, Jene!

0 0
možnosti

Gratulace, blízkovýchodní ZPRAVODAJI! Přeji mnoho moudrosti, zdraví a času k pokračování. K tomu ať Vám dopomáhá Bůh.

0 0
možnosti
Foto

Díky, Karle. I Vám vyprošuji Boží požehnání a moudrost.

0 0
možnosti
Foto

Klobouk dolů pane kolego. Nemohu se s vámi vůbec srovnávat. Na Bigblogeru v Lidovkách to bylo iné kafe. Myšleno v počtu napsaných článků. Prostě mne to tam tenkrát bavilo víc než tady a dnes. Zde jsem zatím dosáhl jenom čísla 175 ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, ale o srovnání nejde a ani bych si nepřál, aby šlo. Každý píše jak to cítí, nejsme na závodišti. Na Lidovkách to bylo fajn, ale co naplat, nyní jsme zde a je vlastně na nás, nakolik to tu bude taky fajn. I když je to trochu jiná řeka. Přeji vše dobré.

0 0
možnosti

J37a95n 61M49a35r18e47k

30. 5. 2022 6:33

Milý pane Stejskale...chtěl jsem původně napsat..'kolego blogaři' ale hned jsem si uvědomil, že bych vypadal jako vojenský pucflek,který považuje armádního generála za kolegu. Tak máte za sebou období informativních blogů Rovných 4000. Tak, to vedete 4000:48. Byl jsem vašim čtenářem už blahé paměti blogoviště Lidových novin, kde jste zpočátku psal o Kanadě, o zemi, kde já tehdy žil už 44 let a o které jsem nevěděl zlomek toho co vy, i když jste (pokud vím) v Kanadě nežil i když jste jí mnohdy navštívli. Tak vám blahopřeju a zároven přeju hodne štěstí v psaní blogů dalších. Někdo se tu zmínil o tom, že byste ty blogy měl souhrnně vydat. Nápad je to výtečný. Jednalo by se tu o ucelený historický úsek nejmodernějších dějin Izraele. Ale tady vám něco asi podbízím.

Tak ještě jednou gratuluju a přeju vám ostrou klávesnici!!! Zdraví Honza

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Marku. Já Vás za kolegu blogera považuji, napsat jste to klidně mohl. Zdravím do Kanady s vděčností.

0 0
možnosti
Foto

Nemusím zdůrazňovat, že jsem Vaším pilným čtenářem, Lubomíre. Vaše články o dění ve státě, který máme oba rádi a kterému "fandíme", patří k tomu nejlepšímu, co se ve virtuálním světě objevuje.

Rovněž Vám děkuji za Vaše příspěvky na Blogosféře.

Přidávám se ke gratulantům a přeji Vám i nám hodně dobrých článků. R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Tome. Za všechno. Vím, že mám vůči Blogosféře určitý dluh, ale ne vždy stíhám. Tak se omlouvám.

1 0
možnosti

Taky se připojuji k ostatním ke gratulaci!!!

1 0
možnosti

"Děkuji všem, kdo mé články četli a snad ještě číst budou."

Ja ďakujem za vaše články, ktoré som si vždy rád prečítal, a určite aj naďalej budem čítať.

Ešte raz veľká vďaka.R^

3 0
možnosti
Foto

Poděkování především ode mě.

0 0
možnosti

Pěkné by bylo, kdybyste Vaše blogy vydal také ve vázané podobě jako životní dílo, měl byste tak zároveň dárek pro Vaše potomky. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za tento nápad, ale obávám se, že naši potomci po takovémto dárku zase tolik netouží. Myslím, že jsou na trochu jiné "planetě".

0 0
možnosti
Foto

Srdečná gratulace ke 4000 blogů!

A děkuji za zmínku.

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za inspiraci.

0 0
možnosti
Foto

J65a79n 58Š23i82k

29. 5. 2022 20:56

Gratuluji, Jde o opravdu úctyhodné číslo. Jsem Váš věrný čtenář a budu jím i dále. Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, vážím si toho.

0 0
možnosti
  • Počet článků 4808
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal