Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Upozornění pro nevzdělané, Eurovize fakt není Evropská unie. :-)

1 0
možnosti

Čekám na Váš komentář na to, že hrdinský prezident Zelenski zakázal opozici a zabavil jim majetek. To naposled udělal Stalin a Hitler.

2 1
možnosti

Tož dávno předtím udělal Putin, který zlikvidoval opozici a zabavil jejím stoupencům majetky. Ukrajina je proti Rusku demokratický stát.

0 1
možnosti

Čili o důvodu, proč bylo rozhodnuto "převést hlasy" jste nenapsal vůbec nic. Jen to, že moudré kompetentní orgány rozhodly podle pravidel a mají ve všem pravdu.

4 0
možnosti

Také jsem se stal divákem této soutěže. Čirou náhodou jsem při přepínání programů zhlédnul asi 10 sekundový fragment - jakési podivné stvoření s kovovým(?) závojem přes obličej a v obskurní róbě - nešlo poznat, zda je to chlap, ženská nebo 36.pohlaví. Tak jsem rychle přecvaknul jinam.

Ale k meritu článku. Pane Stejskale, čtu vás velice rád, vždycky mi nějakým způsobem poopravíte náhled nebo nabídnete jiný pohled na nějakou událost. O tom hlasování jsem nevěděl zhola nic, tak jsem si přečetl váš článek - díky za vysvětlení.

Ale v jedné věci tápu (možná podobně jako jiní diskutéři) - když napíšete, že německá firma zjistila nesrovnalosti, je to jako by mi policajt řekl, že jsem měl nesrovnalosti v rychlosti jízdy, ale neřekne mi kde jsem jel rychle a jak jsem jel rychle - takže vlastně nevím nic. Pak už je to jako ve filmu Bílá paní - "Ale tady žádný most není!" "Nekecej a plav!"

2 0
možnosti
Foto

"Evropská vysílací unie (EBU – tedy Eurovize), sdružení většinově evropských a většinově veřejnoprávních rozhlasových a televizních stanic."

/samozřejmě nemá zhola nic společného s politikou EU. Směšný blog, směšný Stejskal.

1 3
možnosti

Jste hodně mimo pane Ševečku. Eurovize fakt nemá nic společného s Evropskou unii. Jejími členy jsou i státy, které nejsou v EU. Příště se prosím dovzdělejte.

0 0
možnosti

Omlouvání rozhodnutí poroty Eurovizni písňové soutěže je naprosto mimo. To nelze zdůvodnit. Prostě Ukrajina frčí a konec. Priznejte si to pane Stejskale.

7 1
možnosti
Foto

J92a96n 62Š92i25k

17. 5. 2022 19:21

Děkuji za střízlivost a věcnost Vašich článků, pane Stejskale. Tohoto nevyjímaje. Hezký den

6 3
možnosti

Manipulátor Větvička komentujea podivuje se manipulování... Stejný,jako by se osel divil, že hýká...

6 3
možnosti

Nálepkovat umíte, vyjádřit se k věci nikoli.

4 0
možnosti

Eurovize byla kupodivu vždycky něco dost divného, asi jako Ein Kessel Buntes. A když jsem četl naposled, že to vyhrála nějaká fousatá zpěvačka Wurst, udivilo mě, že neco takového vůbec existuje. Asi už tenhle svět nechápu vůbec. Sledoval jsem možná asi 1x v životě, ale to už je dávno...40 let? Možná víc. Netuším. Dojem žádný.

2 0
možnosti
Foto

Nerozčiluj se, Lubošu, chapu, že se ti soutěž libi a maš ju rad, jinak bys nepsal taky dluhy blog, že? Ze strany organizatoru stačilo uvest, v čempak těch šest delegací hlasovalo blbě, že je museli zrušit. Ale ono to neni moc jednoduche to napsat, bo pravidla su tak zmatena, jak naš pravni řad. Vic k temu nemam co dodat. Ja, přelož svuj blog i pro Euronews, tež v tom nemaju jasno: „Rádi bychom upozornili, že naše porota se rozhodla udělit maximum bodů zástupcům Moldavska... opakujeme, že porota ani zástupci TVR nebyli informováni o existenci jakýchkoli podezření ohledně rumunského hlasování." TVR1 také označila způsob výpočtu nových výsledků za "netransparentní" a uvedla, že požádala organizátory soutěže, aby poskytli oficiální důvod pro nahrazení skóre poroty.

Euronews kontaktovalo EBU pro více informací o povaze nesrovnalostí, ale v době psaní tohoto článku neobdrželo odpověď. Zdroj: https://www.euronews.com/culture/2022/05/16/eurovision-jury-results-of-six-countries-removed-after-voting-irregularities-identified

9 7
možnosti

no super, někdo napíše nesmysl, aniž by si zjistil podrobnosti a místo toho, aby řekl sorry , neměl jsem, to podložené tak ......

10 1
možnosti
  • Počet článků 4807
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal