Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Omylem jsem klikl na karmu, ale to vám asi vadit nebude ;-) Chtěl jsem jen napsat, že to přirovnání s PC antivirusem mi zrovna moc nesedí. Proč? Protože žádný speciální antivirusový program nepoužívám. Bohatě mi stačí ten co je součástí Windows. A co se týče toho očkování, nechal jsem si píchnout ty dvě dávky jenom proto, abych mohl cestovat do zahraničí, jít na fotbal, do restaurace, do kina atd. Třetí dávku zatím odmítám, ale nevylučuji, že k tomu budu okolnostmi donucen...

1 0
možnosti
MJ

Přemýšlet o očkování je podle Vás podobné, jako když se řeší antivirový program pro PC? Podobné je snad jen to, že oba produkty mají chránit. Očkování lidské zdraví a antivirový program data v počítači. Zbytek se tedy podle mého liší dost zásadně. Ještě jsem například neslyšel o antivirovém programu, který data místo ochrany zničí nebo výrazně poškodí... Navíc data, jakkoliv jsou důležitá, nikdy nejsou tak cenná jako lidské zdraví nebo dokonce lidský život. Kromě toho se data dají zálohovat, což v případě zdraví podle mého moc nejde... Jestli tedy opravdu oba problémy považujete za podobné, nedivím se Vaším názorům ani Vašemu vnitřnímu pocitu...

3 0
možnosti
Foto

Antivirový program zatíží počítač, někdy dokone dost podstatně. Vakcína zatíží organismus. Takže v tom velký rozdíl není.

Jinak je samozřejmě dobré porovnat jednotlivá rizika. Riziko následků vakcinace versus riziko následků prodělání choroby pronásobené rizikem, že dojde k nakažení.

0 0
možnosti
Foto

Byla jsem velká zastánkyně očkování a mám dvě dávky, hned jak na mě přišla řada. V situaci, kdy máme původní vakcínu a nově zmutovaný virus, který tuto vakcínu obchází, jak ukazují i data z Izraele, je jediný důvod pro přeočkování relativně normálnější život s přístupem k volnočasovým aktivitám. Z epidemiologického hlediska nesmysl. Takže buď zvůle mocných nebo byznys.

6 0
možnosti
JK

J14a65n 19K85y73š57k17a

23. 1. 2022 20:54

No vidíte, a já, mamlas jeden hloupej, jsem si myslel, že přeočkování mě chrání proti těžkému průběhu nemoci. Díky, Radko.

2 0
možnosti
JK

J63a92n 53K80y88š36k51a

23. 1. 2022 20:40

Server Aktuálně.cz je jeden z mála, které občas proletím, zejména kvůli komenářům pan Fendrycha. Posledně mi tam padnul do oka blog, ve kterém pisatel nabídnul pohled "do zákulisí" aktivit folkové zpěvačky Hany, o níž dnes píše světový tisk. Doporučuji přečíst. Masérský salon, jakési paraléčitelství, "přenos energií", zaměřené na psychologické ovládání klientek...., výdělečný byznys pod pláštíkem folkové zpěvačky. Děkuji, nechci.

5 0
možnosti
JH

Určitě smutný příběh paní Horké a velmi vděčný pro medializaci. I když okolnosti úmrtí ještě nejsou vysvětlené, a byly atypické. A co takhle aktuální zprávy z covidového premianta Izraele, kde i hlavní vakcinátor Cohen hodně couvá?

0 0
možnosti
Foto

Směle do toho, pane Houfku. O Izraeli může psát kdokoli, nikdo z nás nemá v tomto směru exkluzivitu.

2 0
možnosti
PL

P97e83t86r 50L38o27r88e97n91c

23. 1. 2022 19:48

Hezké přirovnání s tím antivirem i názorem v závěru blogu.

K tomu přípodotek:

Nebožka tomu šla docela dost záměrně a aktivně naproti...

1 0
možnosti
JR

J78a81n 49R59á40ž

23. 1. 2022 19:37

Jiný příběh, i přesto z principu podobný:

Manžel od manželčiny kamarádky, mimochodem zdravý sportující šedesátník, se řídil názorem, že Covid je uměle vytvořeným dílem farmaceutických firem s cílem vyvolat paniku a na ní vydělat stovky miliard dolarů, tuto paniku prý využili politici k totalitnímu ovládnutí občanů, ale on že se ovládat nenechá. Takže když se nakazil, léčil se doma Brufenem, vitamínovými "bombami" a něčím, co podporuje imunitu. Do nemocnice se odmítal nechat převézt. Zítra má pohřeb. Podle mne další oběť pitomých konspiračních teorií.

7 0
možnosti
Foto

Komu není rady ... Děkuji za příspěvek.

2 0
možnosti
  • Počet článků 4808
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal