Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Coby byvaleho DX-era me Vas clanek opet velmi zaujal. Dost me i prekvapilo, ze se Vam podarilo "lapit" Japonsko, do zahajeni vysilani pres Gabon v roce 1984 bylo velke umeni, alespon co se tyka jejich vysilani pro Skandinavii, jejich vysilani chytit, ovsem tvrdilo se, ze vykon vysilace pro vysilani pro Skandinavii byl mensi nez vykon vysilace v anglictine, zdali je to pravda nevim. Ja Japonsko poslouchal na KV od roku 1977, ovsem co se tyka zrovna Japonska, tak z jinych duvodu nez DX-ing. Zatimco prime vysilani z Japonska slo zachytit jenom namatkove a kvalita signalu nic moc, po zahajeni retranslace pres Gabon to bylo slyset, temer vzdy bezproblemove, naprosto bez fadingu, jakoby to byl nas mistni strdeovlnny vysilac. Zajimalo by mne, jaky jste mel prijimac, ja ze zacatku Telefunken RC2000, pak sem si v roce 1983 privezl z Japonska SONY ST-V 36, s digitalnim displejem, takze naladeni bylo snadnejsi. To uz jsem ale s DX-ovanim prestal, ale Japonsko a BBC (anglicke vysilani na KV) jsem pak jeste nekolik let poslouchal.

0 0
možnosti

Nostalgici, jeste mne donutite oprasit starickej AR-3000. Jen uz mne nenapada co poslouchat.

0 0
možnosti

Neodpustim si jednu jizlivou otazku: tech 500 kW bylo vyzareny vykon, nebo namereny vykon na koncovem stupni. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za otázku. Odpověď: Hlavní zdroj, z něhož jsem čerpal, uvádí, že jde o vyzářený výkon.

0 0
možnosti
  • Počet článků 4794
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal