Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Růži z Jeircha jsem měl. Úžasnká rostlina. Pak ji na mně kdosi vyškemral...

Byl jsem asi jeden z rvních,kdo na vlastní "kůži" pocítil různé krachy. Nejrpve zkrachoval producent komedie, kterou jsem připravoval pro Helenu Růžičkovou. Padla AB banka a producent tam měl veškeré peníze. (Tehdy se bankám ještě věřilo.)

Pak jsem byl jeden z prvních, kdo zažil krach firmy, kde pracoval. A sice pražské TV vysílání pro Kable Plus, který ovšem vyráběl krachovavší Krátký film Praha. Díky pozdější urychlené reorganizaci z něho pak zbyly jen dvě divize s výdělečnými perspektivami: aechiv a animovamý film.

Tak to jen, abyste věděl, že v tom po r. 90 rozhodně nejste sám... a určitě jsou takových tisíce, jejich osudy ovšem nikdo nezmapuje.

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se za ty překlepy, nějak se to odkleplo dřív, než jsem to přečetl.

0 0
možnosti
Foto

Není krize jako krize, není krach, jako krach. Něco může být ozdravné, něco naopak velmi, ale velmi (pro někoho) výnosné. :-)

0 0
možnosti
Foto

J17i35ř13í 74K73i74n64d15l

14. 10. 2021 10:46

Krach firem znamená, že trh funguje. Bohemia Energy lákala na nízké ceny a nebyla schopna zachytit jejich extrémní nárůst energií. Já když v TV viděl ty její přiblblé reklamy, tak jsem si řekl, že tam rozhodně nevlezu. Zůstanu věrný tmu, kde jsem.

1 0
možnosti
Foto

Jenomže: co když se člověk stal klientem BE ještě v období dávno před oněmi přiblblými reklamami, stal se klientem BE proto, že byl v rodinné radě přehlasován a hlavně, proč nesetrvat, když smluvní vztah léta fungoval? Kdybych byl nadán takovou jasnozřivostí jako generál po bitvě p. Havránek, určitě byl oponoval vstupu mezi klienty BE razantněji. Ale to jsou zbytečné řeči. Prostě stalo se, je třeba se podle toho zařídit, což se nyní děje - a životem kráčíme dál, bohatší o všechny neblahé zkušenosti.

0 0
možnosti

Až na to, že Bohemia Energy neskončila kvůli nezvládnutému Cash-Flow ale kvůli ingnorování fyzikálních zákonů tandemen Komise EU - Německo. Takže článek je silně mimo realitu.

2 1
možnosti

Ale to se zase autorovi nehodí do jeho politické angažovanosti, na

EU mu nesahejte!:-)

0 2
možnosti

Nehoda není náhoda!

Vůbec mě nepřekvapuje ta zdokumentovaná krátkozrakost zrovna tohoto autora, který tak ochotně naskakuje na pofiderní firmy, politiky:-)

Nechce ty slevy zadarmo:-)

1 0
možnosti
Foto

Jistě, pane Havránku. Vítejte ve štábu generálů po bitvě.

1 0
možnosti

Vy jste vlezl do smlouvy typu Letadlo? No mám velkou radost ze to opet zaplatí všichni.... :-P

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

O71t53a93k59a41r 49S10e62k39l

14. 10. 2021 5:50

V podstatě beru... ale domnívám se , že v oboru dodavatelů energií by měl být dozor státu nad dodavateli důslednější. Mimochodem - BE nebyla žádný místní malý hráč na trhu....

Teď se zdá , že ERÚ již nějakou dobu měl pochybnosti o této společnosti. Bohužel , nikdo o tom nevěděl.:-(

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Kapitalismus je fajn, jen prostě určité promile obyvatel nutně končí pod mosty, firmy krachují, burzy se hroutí a akcionáři skáčou čas od času z okna.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS