Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přestože FB nemám, umím si představit absťák všech xichtomilců. :-)

0 0
možnosti

J42a25n 62M32a87r75e85k

5. 10. 2021 23:11

Můj život je jednodužší. Nenarodil jsem se do 'knoflíkové' generace, čímž myslím na všelijaké knoflíky na všelijakých elektronických hračkách. Chybí mi zásadně počítačový slovník, čili nevím co je instagram, co je facebook, co je to podcast a mnoho jiných várazů, které dnes znají i žáčci mateřské školky. Nedávno jsem se dozvěděl, co je to 'download' Vždy se zasměju, když se koukám na nějaký policejní seriál, kde policajti ohledávají mrtvolu (tedy nesměju se pro to, že někdo byl zamordován)ale proto, že tam vždy nastane panika, když ta mrtvola neměla u sebe Cellphone ( u vás mobil) Nedávno mně něchtěli pustit do ordinace doktora, protože jsem neměl ten mobil a nemohl jse si ofotit ten čtverec s těmi záhadnými klikyháky. Takže vidím, že nakonec ten můj život není tak jednoduchý, jak jsem psal na začátku.

0 0
možnosti
Foto

Facebook vem čert, ale vzalo to sebou i jiné věci jako třeba internet od Vodafonu (UPC), takže práce, kterou jsem plánoval na večer musela holt počkat.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS