Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jenom bych upřesnil, že nepokoje začali tradičně na arabské straně, kdy místní arabští mladíci v Jeruzalémě začali fackovat a jinak jednotlivě bít židovské občany(jeden-dva dali znenadání facky či pěstí třetí, co je natáčeli, byl ve videu slyšet, jak se směje, pak rychle utekli) nejen v MHD a pak tyto záběry nahrávali na TikTok.

Proto se tomu začalo říkat "Teror TikToku".

Samozřejmě se tito arabští mladíci těmito záběry chlubili a izr.média to zveřejnila a toho se chytla i radikální Lehava, která snažila o odvetu, ale skupinovou, nikoliv jako pro TikTok.

3 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak. Já jsem chtěl především položit důraz na nesnadnou práci izraelské policie, která vedle permanentního konfliktu vyprovokovaného Araby (který má i svoji "volební dimenzi" - myšleny volby v PA a zejména jejich "jeruzalémská karta") musela tentokrát řešit i Lehavu, což jsem uvedl mj. proto, aby mě moji ideoví nepřátelé nemohli falešně obvinit z jednostrannosti. Samozřejmě že vývoj sleduji i teď (sobota 23:00 SELČ) s obavami a pokud byla záležitost s Lehavou "epizoda", pak konflikt s Araby se zjevně rozrůstá do obludnějšího rozměru. O to víc cítím potřebu vyjádřit podporu izraelské policii. Nevylučuji, že můj dnešní článek na toto téma nebyl poslední, uvidíme. Dobrou noc do Jeruzaléma.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS