Diskuse

Kdy zuřím

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přidám jednu radu, která zazněla v jednom známém filmu:

Nenechte hněv lomcovati Vaším Majestátem.

Když to leze na mne, jdu štípat dříví!

R^

0 0
možnosti
JM

J83a13n 87M41a38r74e91k

16. 3. 2021 16:18

Pane Stejskale, to že člověk někdy "vybouchne" to je, jak sám jistě víte úplně normální. Nejen Mojžíš (ta poznámka o něm byla velice trefná), ale i Ježíš Kristus jednou "vybouchl" v chrámě, když viděl ty jarmarečníky, kteří ve snaze vytřískat z posvátných úkonů té doby nějaký kapitál, tam prodávali kde co, popadl bič a tu holotu vypráskal.. Jsou okamžiky v životě člověka a jak vidíme i vpozemském životě našeho Spasitele, že to jinak nejde.

BTW, já jsem při mé povaze "vybouchl" mnohokrát, leč mi to nebylo nic platné. Tak jsem zase rychle zchladl a život šel dál...

0 0
možnosti
Foto

R^ Já zuřím občas. Tedy, když se něco nedaří mně. Rozhodně však ne nad tím, co se zjevuje ve veřejném prostoru, atˇ prezentované kýmkoli v jakémkoli mediu, či na tzv. social. sítích, či dokonce na těchto stránkách. Ba ani nemám potřebu takovýmto způsobem to ventilovat. Ale budiž, každého věc, ba i až právo, čili i Vaše.. Jinak - ,,nad tím, co je dobré, na to přijdu sám, nad tím špatný křížek udělám", jak zpívával jeden ,,bard" ve své písničce. A K tomu Mojžíšovi - údajně bylo oněch přikázání asi třicet, ale podařilo se prý to usmlouvat na oněch deset;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 4805
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal