Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doporučuji shlédnout film "Okupace v 26 obrazech" Dejte pak vědět, zda máte pořád stejnou radost.

1 0
možnosti
Foto

K tomu Vám mohu napsat toto: Vaše srovnání není fér. Podobně bychom mohli zdiskreditovat kdekoho, třeba Slováky. Snažím se rozlišovat.

1 0
možnosti
Foto

Byl jsem asi rok poté v Chorvatsku u našich domácích, ve Vodici u Šibeniku. Moc jsem neměl chuť zapřádat rozhovory na politické téma. Jednou při společné večeři mi to nedalo a ptal jsem se paní domácí, co ona na to. Říkala, že Srbové vždycky přijeli k nějaké chorvatské vesnici s tankem - první rána kostel, druhá škola, třetí místní úřad. A odjeli.

Chápal jsem poté nápis na hospodě v Tribunji (vedle Vodice malá rybářská obec, kde bylo nad dveřmi napsáno: Ulaz zabranjen Serbam i psam.

R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Tome. Za příspěvek i za pochopení.

1 0
možnosti

J98i58r31i 29T61i33c91h57y

5. 8. 2020 17:26

Stoji za povsimnuti, ze valecne zlociny Srbu byly silne vysetrovane a potrestane, Chorvatske valecne zlociny byly vetsinou opominuty'

Ja osobne, at uz je politicke pozadi jajekoli, bych zadnou radost ze zniceni krajiny s 250000 obyvateli nemel.

1 0
možnosti
Foto

Pak byste se nemohl radovat ani z osvobození 1945 (kdyby to časově vycházelo), jestli mi rozumíte. A to nechci srovnávat co bylo tehdy (do 1945) a co před 25 lety. Koneckonců mi jsme také nenechali Němcům Sudety.

0 0
možnosti
Foto

Amos Oz vzpomíná, jak se po válce ještě v mandátním Jeruzalému na návštěvě u svého strýce setkal s profesorem Benzionem Mileikowskym, který si změnil jméno na Netanyahu, a jeho dvěma syny - "jednoho z nich jsem kopl pod stolem, ale nevím jestli to byl bratr - hrdina nebo bratr - šikula". (Amos Oz: Příběh o lásce a tmě).

0 0
možnosti
Foto

To je ta akce největšího vyhnání obyvatelstva od 2SV? Gratuluju! To se povedlo! My zme se s tím tahali tři roky, a Chorvati za tři dny. Škoda, že se to Izraelcum tak nějak nedaři, byl by konečně klid.

1 2
možnosti
Foto

To je ta akce osvobození území těmi, kterým patřilo. Vše ostatní jsou už jen důsledky počáteční chyby (Srbů).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS