Děkujeme za pochopení.
V86l43a63d91i69m46í40r 60M40a35l47ý
27. 8. 2020 jste do blogu nenapsal vůbec nic.
L55u20b14o31m42í87r 51S92t96e33j98s30k26a70l
Jistěže ne, bylo to samozřejmě o rok dříve. A víte, jak se tomu, co jsem spáchal říká? PŘEKLEP. Již opraven. Děkuji za upozornění.
K84a34r50e64l 97V54a34ř96e84c28h12a
Lidem jen trochu seznámeným s pravidly leteckého provozu byla situace jasná už v době kdy celý incident vyšel najevo. Vyjádření společnosti byla jasná snaha bagatelizovat hrubé pochybení. Nemám sebemenší iluze o důvodu, snaha ušetřit náklady za každou cenu. Co nechápu je víra firmy, že se něco takového podaří zatlouci. Ve finále budou finanční ztráty mnohonásobné a myslím, že není pochyb o krocích které budou nutně následovat. Tedy trestní stíhání nejen kapitána ale i odpovědných činitelů ve firmě.
J54a35n 82R41á66ž
Pochybuji, že pilot nekomunikoval s firmou. To opravdu není možné, aby tak nesmyslně jednal na vlastní pěst. Riziko, že vysadí i druhý motor je relativně vysoké a pilot bez nátlaku od zaměstnavatele, by takto nikdy nehazardoval.
P77e77t45r 32K93o41r52e65c97k15y
Jako abs.laika v oblasti létání, by mě zajímalo jaká jsou nej omezení a rizika v ovládání letadla, pokud funguje jen jeden motor.
K11a20r66e84l 86V22a47ř31e84c22h89a
Pokud jde o ovládání, což není v tomhle případě až tak to hlavní, tak se jedná hlavně o podstatné snížení manévrovatelnosti. Tzn. že některých manévrů stroj není vůbec schopen nebo trvají podstatně delší dobu než normálně.
- Počet článků 4808
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 838x
https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě
/* 1956.
V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.)
eContact: mrstejskal@gmail.com
Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde: http://www.flickr.com/mrstejskal