Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Myslím, že lze skloubit oba popsané postoje. Taky mne hned napadlo, že havárie v tuto noc jen těžko může být shoda náhod, ale jistotu jsem neměl. Lze mít svůj názor a zároveň čekat na jeho definitivní potvrzení (případně vyvrácení).

0 0
možnosti
JL

No víte, když Iránci pálí rakety do sousedního Iráku a poté náhodou spadne civilní letadlo v Iránu, první, co člověka napadne je - sestřelili ho. Taky mě to ovšem trklo. Jen mě udivilo, že Iránci jsou takový trdla. Prostě začít válku a nexhat běžet civilní provoz, když kolem Teheránu čekají vojáci u raket...hm.....zajímavý způsob myšlení.

0 0
možnosti
NM

...ale moje žena má vždy v každém případě rovněž pravdu..;-D

3 0
možnosti

R^

Sestřelení letadla jsem si uvědomil hned, když jsem viděl tisíce hořících částeček letadla. To, že šlo o omyl, jsem také předpokládal od počátku. Proč? Iránci zaútočili na základny USA a nervozně očekávali odplatu.

Byl jsem překvapen, co vše dnes špionážní družice dokáží osvědčit! Mají záznam vystřelení raket sestřelujících civilní letadlo, mají nafilmován výbuch letadla a pád jeho trosek na zem. Dnes nic neutajíte! Lež Iránců je ostudná! I když lež v Česku slyšíme od vrcholných politiků denně, nesmíme brát lež za normu!

:-)

4 0
možnosti
FL

Já jsem si to myslel taky, ale nechtěl jsem si nejdřív ten názor připustit v obavě že jsem neobjektivní a zaujatý proti Íránu. Byla tam ta okolnost, že zrovna eskalovaly vojenské akce a letadlo už mělo nejkritičtější část startu za sebou + žádné hlášení o problémech. Včera jsem už psal do diskuze, že v příštích dvou dnech Írán sestřelení přizná, pod tíhou důkazů

1 0
možnosti
JL

Asi to bude tím, že dlouhé vlasy neznamenají krátký rozum.

3 0
možnosti
Foto

A pak, že ženy nerozumí válčení ! Karma.

3 0
možnosti
KB

K35a88r58e63l 24B11o61k

11. 1. 2020 10:09

Naprostý souhlas.R^

4 0
možnosti
Foto

Ten, kdo pravidelně sleduje pořady "letecké katastrofy" jako můj muž, musel okamžitě přijít k témuž závěru jako v Vaše paní. U nás to byl on. Rv

1 0
možnosti
Foto

Já je nesleduji a napadlo mě totéž. Ideoví spojenci dělají stejné maléry, viz Ukrajina a letadlo.

3 0
možnosti
Foto

R^Vaše paní měla opravdu dobrý úsudek. Gratuluji.

Doma u nás nás napadlo totéž, ale pak jsme si řekli, že se nebudeme unáhlovat a počkáme na podrobnější vyvrácení či potvrzení. Faktem, že ukrajinské letadlo bylo opravdu sestřeleno, se výrazně mění situace. Írán spoléhal, že Spojené státy budou v tomto konfliktu osamocené a pošramotí si pověst u svých tradičních spojenců, ale nyní je na stole varianta, že proti Íránu bude na mezinárodní scéně stát řada zemí, vedle USA přinejmenším Kanada, Velká Británie, atd.

4 0
možnosti
  • Počet článků 4808
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal